kimmi Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 jeg har komet forbi der hvor man håper fra kasse til kasse og går en lag gang og over en bro lignende sak og bortover der kommer du til et sted hvor det stårvogner i vegen som du kan skyve fram eller tilbake hva gjør jeg der Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 hørt om punktum, komma, paragrafer og såntno? hvis du skriver hva for et level du er på, så hjelper det sikkert. alternativt søk etter "jedi knight II walkthrough" på google. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 hvis det er der jeg tror du mener, altså på det søppelbrennigs-senteret, så dytter du først den frammerste vogna først, du kan bare så vidt se den foran den andre. Etterpå gir du den andre en dytt, og da kan du gå inn en gang i veggen. Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Stengt og flyttet grunnet multiposting. Fortsett diskusjonen her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=45708&forum=52 -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg