Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

forsikring på 11992 nissan 200 sx - billigst hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du nødt til å registrere den på deg..?

En bil med 180 hester og turbo er på en 18-åring er ikke noe forsikringsselskapene liker..

Registrer den på noen over 23 eller 25, sett deg selv om medeier, og når forsikringen blir billigere, omregistrer bilen på deg uten å måtte betale omregistreringsavgifta.. :)

Lenke til kommentar

Bonusen kan vel ikke overføres til en konto i ditt navn, nei..

Men 100 spenn i forskjell..? Var det du eller hun som ringte og hørte hva det kosta i hennes navn..? For om det er du som ringer, så skjønner de ofte tegninga og sier helt latterlige ting. Når jeg skulle sjekke på min, så fikk jeg beskjed om at det var komplett UMULIG at min far eide bilen, selv om jeg påpekte hvor latterlig og usant det var. Sparte vel 6000 på å sette den på far, og det er en Golf 3 med 90 hester..

Så be henne ringe til Vesta og hør med dem hva det koster på den bilen. Tipper du får et svar langt unna 100 spenn i forskjell..

Lenke til kommentar

vesta forsikrer ikke bilen, var svaret min mor fikk da hun ringte. Da jeg fikk 100 spenn i forskjell var da jeg gikk inn på dnbnor.no og logget inn på meg først, da fikk jeg 13k. Så logget jeg inn på mamm og kjørte samme veiviser.

Om jeg ringer til dnbnor sier de bare at jeg skal kjøre den veiviseren...

Men om jeg forsikrer denne på mamma hos dnbnor (selv om det ikke blir så mye forskjell) så kan vel hun overføre bonus fra hennes tidligere bil... ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...