Gå til innhold

Canal Digital åpner slusene

Anbefalte innlegg

4000/2000 lijne for 347 kr mnd blir najs :D

4000/4000 linje for samma pris her :D Bare så synd jeg er i militæret når vi får den nye linja hjemme...

hm hvis du har canal digitla så får du ikke 4000/4000...4000/2000 blir maks...de slutter med symetriske linjer...men man trenger jo ikke mer en 2 mbit ut uannsett da hehe

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm hvis du har canal digitla så får du ikke 4000/4000...4000/2000 blir maks...du slutter med symetriske linjer...men man trenger jo ikke mer en 2 mbit ut uannsett da hehe

Med Mega AKTIV er det 5000/2000. I alle fall med UGml-avtale. Men fikk lovet 5000/4000 fra CD, når jeg snakket med de på tlf.

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar
hm hvis du har canal digitla så får du ikke 4000/4000...4000/2000 blir maks...du slutter med symetriske linjer...men man trenger jo ikke mer en 2 mbit ut uannsett da hehe

Med Mega AKTIV er det 5000/2000. I alle fall med UGml-avtale. Men fikk lovet 5000/4000 fra CD, når jeg snakket med de på tlf.

fikk du lovet 5000/4000 ? hvis de har mulighet til å gi folk 4000 i upload, hvorfor lanserer de ikke det i en pakke ? de hadde jo tjent penger på det da....så vet ikke helt om jeg tror på at du virkelig får 4000 i upload

Lenke til kommentar
fikk du lovet 5000/4000 ? hvis de har mulighet til å gi folk 4000 i upload, hvorfor lanserer de ikke det i en pakke ? de hadde jo tjent penger på det da....så vet ikke helt om jeg tror på at du virkelig får 4000 i upload

Ja de lovet så. Men er heller ikke helt sikker på at det er det jeg får, selvom hun jeg snakket med var å fikk det bekreftet hos noen andre.

Lenke til kommentar
Etter denne siden hos Canal Digital så er hastigheten 5000/5000 på mega med symetrisk... og allt dette får jeg for 447,- igjennom boretslaget.. :yes:

Den er nå forandret til 5000/2000 med AKTIV abonnement. Nei man må bare vente til 10. september.

I forbindelse med de nye hastighetene erstatter vi SYM med AKTIV. Med tilleggsabonnementet "AKTIV" får du doble returhastigheter i forhold til våre ordinære returhastigheter

Så da får vel alle de med UGml doblet uthastigheten, men må betale kr 77 ,-/mnd i tillegg? Det gjør jeg gjerne for å få 4000 ut.

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva som er kravene til et borettslag for å få UGmI-avtalen? Må alle beboerene betale for internett, selv de som ikke vil ha det? Må alle beboerene ha samme hastighet eller er det fritt opp til den enkelte i borettslaget å bestemme? Hva er minste antall boenheter/kunder i et borettslag for å kunne få avtalen?

Styret i BRL må kontakte CD. Det er et visst antall beboere som må være interessert i internett fra CD for å få en UGMI-avtale. Så nei, alle beboerne må ikke betale for internett hvis de ikke har abonnement. Og beboerne kan ha hvilken hastighet de ønsker individuelt.

Lenke til kommentar
På info kanalen står det at hastighetene kommer fra den 10.

her stod det INNEN den 10.

Noen som allerede har fått hastighetene eller vet hva som gjelder?

Innen 10. september vil alle byer være oppgraderte. Oppgraderingen har allerede startet, så de fleste har nye hastigheter nå.

Lenke til kommentar
På info kanalen står det at hastighetene kommer fra den 10.

her stod det INNEN den 10.

Noen som allerede har fått hastighetene eller vet hva som gjelder?

Innen 10. september vil alle byer være oppgraderte. Oppgraderingen har allerede startet, så de fleste har nye hastigheter nå.

Så dersom min by hadde vært oppgradert ville jeg automatisk ha fått min nye hastighet?

Lenke til kommentar
Hastigenheten på mitt MIDI abb. har gått fra. ca. 90 kbit/s til 180 kbit/s (ned).

Siden det er borettslag så er prisen tidligere redusert til 267,- (hvis jeg ikke husker feil). Bra gjort av Canal Digital :w00t:

hehe 180kbit er ikke så mye da....betaler 347 kr pr mnd for 4000/2000 kbit her.

Lenke til kommentar
Hastigenheten på mitt MIDI abb. har gått fra. ca. 90 kbit/s til 180 kbit/s (ned).

Det er jo ekstremt dårlig! Du skal jo ha 1500 kbit/s ned. Er du sikker på at du ikke blander bit og Byte og mener 180 kByte/s ? I så fall kan det stemme bra siden 180 kByte/s = 1440 kbit/s og 1500 kbit/s = 187,5 kByte/s.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...