Gå til innhold

Canal Digital åpner slusene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmmm... Hvis man går på Canal Digital og ser på flashsaken der... (http://www.canaldigital.no/templates/productsfront____4847.aspx) der er det da vitterlig et avhukingsfelt for SYM! Og da blir "båndet" like bredt både ut og inn...

Det er i Internet Explorer, når jeg bruker Firefox står det Aktiv der... :confused:

Edit: Er ikke AKTIV-listen i artikkelen litt feil? Bør ikke den begynne på MIDI (1500 i vanlig liste) i stedet for MINI (150 i vanlig liste)?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Telenor Canal Digital har jo også en svært avansert telefontjeneste. En i familien ringte pr. mobil for å klage om manglende internettilkobling fra Canal Digital, og fikk da følgende svar: "Det er for tiden registrert feil i ditt område. Tast # for å fortsatt vente i kø."

Lenke til kommentar

Skal de begynne oppgradering i ukene som kommer eller er de allerede igang? I så fall, må modemet restartes? Noen som vet?

Informasjonsmengden fra slike tilbydere pleier ikke alltid å være helt på høyden så sjansen for å få bedre svar her er overhengende mye større ;)

Lenke til kommentar

dere som snakker om å være utro mot sin ISP. Grunnen til at folk ikke bytter ISP så ofte er 700kr etableringsgebyr. Og dessuten også at det er få ISP'er som henger så langt etter at det ikke er noen vits...

Jeg har f.eks NGT akkurat nå, men jeg gidder ikke bytte om jeg ikke snart får mulighet til f.eks 10/10 (jobben til mor som betaler uanset...)

Edit: Dessuten også bindingstider!

Endret av Xvani
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva som er kravene til et borettslag for å få UGmI-avtalen? Må alle beboerene betale for internett, selv de som ikke vil ha det? Må alle beboerene ha samme hastighet eller er det fritt opp til den enkelte i borettslaget å bestemme? Hva er minste antall boenheter/kunder i et borettslag for å kunne få avtalen?

Lenke til kommentar

Dette spørsmålet tenker kanskje ikke alle på:

UPC er en også en kabel TV leverandør. Vil ikke det si at du også faktisk blir påtvunget en TV abonnementspakke og alt som hører til (inkludert den dyre NRK lisensen) ?

Hvis det ikke skulle stemme, kan noen kommentere og fortelle at du kan velge å kun gå for bredbåndet (Please) ?

Er så fornøyd med den ISP'en jeg har nå at jeg ikke gidder å kontakte UPC, eller å lete på websiden til UPC. :yes:

Lenke til kommentar
Dette spørsmålet tenker kanskje ikke alle på:

UPC er en også en kabel TV leverandør. Vil ikke det si at du også faktisk blir påtvunget en TV abonnementspakke og alt som hører til (inkludert den dyre NRK lisensen) ? Hvis det ikke skulle stemme, kan noen kommentere og fortelle at du kan velge å kun gå for bredbåndet (Please) ?

TV-lisensen (NB. Det heter ikke NRK-lisensen) følger ikke med på lasset når man har Canal Digital KabelTV.

Ellers så vet jeg ikke om man ha kabelTV eller ikke for å få internett via Canal Digital. Jeg er bare leieboer her, og husverten er forpliktet gjennom leieavtalen å betale for kabelTV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...