EG-s Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 så var endelig midi abb konkurransedyktig igjen (1500/500) for de uten fasttlf, og gratis lån av modem og inst. må si de tok sin tid Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ENDELIG!! Flott Canal Digital! Nei!! Før hadde jeg et midi abbonement som ga 2250 inn og 2340 ut men etter at de har "oppgradert" er det nede på 1525/500, æsj. Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) har hatt denne hastigheten lenge, men har ikke tatt sjans på å si det til så mange. digg å hente ned 100mb på 3 min. Endret 23. august 2005 av capy Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Hmmmm... Hvis man går på Canal Digital og ser på flashsaken der... (http://www.canaldigital.no/templates/productsfront____4847.aspx) der er det da vitterlig et avhukingsfelt for SYM! Og da blir "båndet" like bredt både ut og inn... Det er i Internet Explorer, når jeg bruker Firefox står det Aktiv der... Edit: Er ikke AKTIV-listen i artikkelen litt feil? Bør ikke den begynne på MIDI (1500 i vanlig liste) i stedet for MINI (150 i vanlig liste)? Endret 23. august 2005 av MiSP Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hmmmm... Hvis man går på Canal Digital og ser på flashsaken der... (http://www.canaldigital.no/templates/productsfront____4847.aspx) der er det da vitterlig et avhukingsfelt for SYM! Og da blir "båndet" like bredt både ut og inn... Når jeg trykker på Mega linjen, kommer det da opp 5000/5000. Hvorfor det tro... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sånn sett så er det litt synd å se at markedsøkonomien ikke fungerer skikkelig. Markedsøkonomi har aldri fungert skikelig, fordi det forutsetter at folk tenker rasjonelt. En klassisk tabbe AtW Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har SYM ennå faktisk, kanskje på tide å oppgradere Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Telenor Canal Digital har jo også en svært avansert telefontjeneste. En i familien ringte pr. mobil for å klage om manglende internettilkobling fra Canal Digital, og fikk da følgende svar: "Det er for tiden registrert feil i ditt område. Tast # for å fortsatt vente i kø." Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sånn sett så er det litt synd å se at markedsøkonomien ikke fungerer skikkelig. Markedsøkonomi har aldri fungert skikelig, fordi det forutsetter at folk tenker rasjonelt. En klassisk tabbe Ja, du har rett i det Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Skal de begynne oppgradering i ukene som kommer eller er de allerede igang? I så fall, må modemet restartes? Noen som vet? Informasjonsmengden fra slike tilbydere pleier ikke alltid å være helt på høyden så sjansen for å få bedre svar her er overhengende mye større Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) dere som snakker om å være utro mot sin ISP. Grunnen til at folk ikke bytter ISP så ofte er 700kr etableringsgebyr. Og dessuten også at det er få ISP'er som henger så langt etter at det ikke er noen vits... Jeg har f.eks NGT akkurat nå, men jeg gidder ikke bytte om jeg ikke snart får mulighet til f.eks 10/10 (jobben til mor som betaler uanset...) Edit: Dessuten også bindingstider! Endret 23. august 2005 av Xvani Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 mmmmm me like =) Var litt gøy, var akkurat på tur til å skifte til Tele2 sin 4mb linje da jeg fikk høre om dette. Da sleper jeg det Lenke til kommentar
Sagmyr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jiha Dette blir skikkelig kos Bor i borettslag så jeg får aktiv med for kr 0.- uansett Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det noen som vet hva som er kravene til et borettslag for å få UGmI-avtalen? Må alle beboerene betale for internett, selv de som ikke vil ha det? Må alle beboerene ha samme hastighet eller er det fritt opp til den enkelte i borettslaget å bestemme? Hva er minste antall boenheter/kunder i et borettslag for å kunne få avtalen? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Nå har jeg pratet med noen på Canal Digital. Og de sier nå at man kan få 5000/4000 Fikk den jeg snakket med til å dobbelsjekke dette. Hun kom tilbake etter en liten stund og bekreftet at jeg ville få 5000/4000. Skjønner ikke så mye av dette... Lenke til kommentar
G Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Dette spørsmålet tenker kanskje ikke alle på: UPC er en også en kabel TV leverandør. Vil ikke det si at du også faktisk blir påtvunget en TV abonnementspakke og alt som hører til (inkludert den dyre NRK lisensen) ? Hvis det ikke skulle stemme, kan noen kommentere og fortelle at du kan velge å kun gå for bredbåndet (Please) ? Er så fornøyd med den ISP'en jeg har nå at jeg ikke gidder å kontakte UPC, eller å lete på websiden til UPC. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Dette spørsmålet tenker kanskje ikke alle på: UPC er en også en kabel TV leverandør. Vil ikke det si at du også faktisk blir påtvunget en TV abonnementspakke og alt som hører til (inkludert den dyre NRK lisensen) ? Hvis det ikke skulle stemme, kan noen kommentere og fortelle at du kan velge å kun gå for bredbåndet (Please) ? TV-lisensen (NB. Det heter ikke NRK-lisensen) følger ikke med på lasset når man har Canal Digital KabelTV. Ellers så vet jeg ikke om man må ha kabelTV eller ikke for å få internett via Canal Digital. Jeg er bare leieboer her, og husverten er forpliktet gjennom leieavtalen å betale for kabelTV. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 4000/2000 lijne for 347 kr mnd blir najs Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) 4000/2000 lijne for 347 kr mnd blir najs 4000/4000 linje for samma pris her Bare så synd jeg er i militæret når vi får den nye linja hjemme... Endret 24. august 2005 av d-link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå