Gå til innhold

Kjøp av minne hos Amraam

Howard B!

Anbefalte innlegg

I forrige uke bestilte jeg Corsair 512MB DDR XMS2700, 333MHz minne hos Amraam til kr. 1819,-

Fikk bekrefta bestillinga og trodde at alt var

i orden. Siden webshoppen ikke er av den alle

beste hiteck websida jeg har sett så ringte jeg

inn i dag for å høre om hvordan det lå an med

bestillinga.

Da fikk jeg beskjed om at de var gått tom for den

aktuelle rammen, men skulle få den inn igjen til

uka med en utsalgspris på kr. 2249,-

De sa de skulle være snille med meg så jeg nå skulle

få rambrikken for kr. 2100,-.

Spørsmålet mitt er om jeg ikke egentlig skal ha rambrikken for kr. 1819,- siden jeg fra før av

allerede hadde inngått en avtale med dem om kjøp av

ram til kr. 1819,-? Noen som vet hva loven sier her?

Ellers.. hvor mye poeng er det å kjøpe pc2700 fremfor

pc2100 til overklokking?

Takk :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du SKAL ha den til 1800!!! Når de ikke sier ifra at vare (på tilbud) er utsolgt, så skal du ha det til prisen du kjøpte den for! Ingen unskyldninger!

Jeg mener at 2700 er 100mhz raskere enn 2100... er ikke sikker på dette området...

[ Denne Melding var redigert av: King_mephisto på 2002-08-08 22:07 ]

Lenke til kommentar

Jeg bestilte 2 stk Corsair 512MB DDR XMS2700 da prisen var på bunn hos quad.no (ca 1500,-) De var tom for brikker da jeg sendte bestillingen og jeg spurte dem hvor det ble av brikkene en uke etter bestillingen var gjort. Fikk kjapt svar at de ikke hadde kommet inn enda, men at jeg ville få de om en uke og selvfølgelig til prisen jeg bestilte selv om de kostet 400 spenn mer pr. stk nå.

Sånn skal det selvfølgelig være på andre webshopper og!

Bare synd jeg ikke har noen pc å stappe brikkene inn enda :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-08 22:07, King_mephisto skrev:

Du SKAL ha den til 1800!!! Når de ikke sier ifra at vare (på tilbud) er utsolgt, så skal du ha det til prisen du kjøpte den for! Ingen unskyldninger!

Jeg mener at 2700 er 100mhz raskere enn 2100... er ikke sikker på dette området...

pc2700=333mhz

pc2100=266mhz

[ Denne Melding var redigert av: iron_knuckle på 2002-08-08 23:09 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Amraam beklaget seg på det sterkeste etter at jeg sendte inn en klagemail og jeg skulle selvfølgelig få minnebrikken for den avtalte prisen (1819,-).

Vedkommende som jeg prata med på telefonen var visst litt uerfaren med dette her fikk jeg beskjed om.

Men i bunn og grunn er jeg veldig fornøyd med hvordan Amraam behandlet klagen fra meg og er veldig fornøyd med butikken.

Til de som har sjekket datoen fra mitt forrige innlegg til denne skrives så er grunnen til at denne kommer litt seint at jeg ikke ville skrive noe før jeg faktisk hadde fått og betalt for varen. Som jeg fikk i dag :smile:. Har visst vært vanskeligheter med å få tak i Corsair minne fra USA. Men det er noe som ville vært tilfelle for alle nettbutikker her i landet.

Lenke til kommentar

jeg har sikla lenge på den rammen der, så jeg ventet til prisene begynte å gå opp. Jeg så prisen var satt opp på startsida til amraam, (256Mb 1150,- eller noe) mens i webshoppen stod det fremdeles 950,-. Så jeg kjøpte 2 stk av den. Etter jeg spurte hvorfor det tok så lang tid, fikk jeg samme svar, det tok en uke før de fikk de inn, dagen etter lå den hjemme hos meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...