iCar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nokias nye supertelefon http://www.dinside.no/php/art.php?id=261842 Oppsummering + Bra kamera, super skjerm, 3G, EDGE, alle tenkelige funksjoner - Stor og tung, høy pris, svakt batteri og ingen vibrasjon Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vel, dinside er kjent for ærlige, grundige og gode tester En femmer var vel bra for telefonen? Jeg siterer: Valuta for pengene: 9 av 10 Funksjonalitet: 10 av 10 Brukervennlighet: 8 av 10 Design: 8 av 10 Lenke til kommentar
Batair Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nice, men få nå telefonen ut til kjøperne! Ikke testerne Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vel, dinside er kjent for ærlige, grundige og gode tester Nei, tvert i mot. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vel, dinside er kjent for ærlige, grundige og gode tester Nei, tvert i mot. Slenger meg på den, tvert imot. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vel, dinside er kjent for ærlige, grundige og gode tester Nei, tvert i mot. Slenger meg på den, tvert imot. De har nå slengt seg med de andre som har testet telefonen, ved å gi den nesten full pott. Unntaket er han derre duden på bloggen til VG.no Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 De har nå slengt seg med de andre som har testet telefonen, ved å gi den nesten full pott.Unntaket er han derre duden på bloggen til VG.no Jeg har ikke lest testen, og sier heller ikke at den er dårlig. Sier bare at for meg er Dinside.no overhodet ikke kjent for ærlige, grundige og gode tester. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Vel, dinside er kjent for ærlige, grundige og gode tester Nei, tvert i mot. Slenger meg på den, tvert imot. De har nå slengt seg med de andre som har testet telefonen, ved å gi den nesten full pott. Unntaket er han derre duden på bloggen til VG.no Jeg har lest mange tester på DinSide, og jeg synes de er ganske bra Vel,en test er ikke bare å finne negative sider ved en mobil, og det er mye som veier opp for N90s utseende og tilværelse Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Dinside har samarbeidet med VG og TV2 Hjelper Deg i mange tilfeller, og er FULLE av faktafeil og misledende informasjon. Jeg liker IKKE testene til Dinside. Lenke til kommentar
stue Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Testene til DINSIDE pleier å være meget bra. Å si noe annet er tull. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Testene til DINSIDE pleier å være meget bra. Å si noe annet er tull. Nei. Som Holtemann sa; testene deres er ofte full av faktafeil. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ja, jeg vet de ønsker å være seriøse, all ære for det, men gjennomføringa er ikke alltid like bra. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Min skepsis til DinSide begynte, så vidt jeg husker, når de kåret T630 til Norges beste kameramobil. Var en lang diskusjon om det da, så akkurat den trengs ikke å tas igjen. For all del, man kan like de sidene man selv vil. Selv leser jeg sjelden DinSide-tester av mobiler. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Dinside har samarbeidet med VG og TV2 Hjelper Deg i mange tilfeller, og er FULLE av faktafeil og misledende informasjon. Jeg liker IKKE testene til Dinside. Ai, jeg stolte på testene deres før jeg fant amobil, og slutta aldri helt med det Dette var bad news Får håpe de har skjerpa seg litt på N90, da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå