2ern Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Når jeg setter inn en CD/DVD i min BenQ DW1620, så fryser hele datamaskinen, og jeg må kutte strømmen. Den står som IDE Secondary Slave, og er under et år gammel. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Gjelder dette uansett hva som er på din cd? Har du forsøkt og deaktivere autostart? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Har prøvd med en DVD og et spill, har ikke deaktivert autostart, men jeg har jo aldri "aktivert" det heller. Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det er aktivert som standard. Forsøk og deaktiver dette først. Dersom det ikke hjelper, forsøk og krysbytte dersom du har mulighet til det. Da får du hvertfall plassert feilen. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 *lese specs i signatur* Pass på at du IKKE har installert Nvidia sine IDE drivere - de forårsaker slike problemer. Bruk kun M$ sine IDE drivere. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 hmm, tror jeg har Nvidia sine, men det har jeg jo også hatt i over 6 mnd uten problemer. Kan du gi meg link til de andre driverne?Takk.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har sett flere ganger at en defekt CD kan få en PC til å henge totalt mens den strever med å detektere platen. Så det kan vel hende det også skjer med en defekt CD stasjon? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 MS sine drivere er innebygd i operativsystemet, så bare avinstaller Nvidia driverene og du har automatosk MS sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå