moray Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dyktig fyr." Needle and the damage done" og "Harvest moon" er ynglingslåtene. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Neil young er genialt! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 "Out of the blue, and into the black" og vice versa. Tror det var det de het. Kongelige sanger faktisk, skikkelig koselig. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Noen som har lagt merke til likheten mellom vokalisten i Dilillos og Neil Young's stemme? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Noen som har lagt merke til likheten mellom vokalisten i Dilillos og Neil Young's stemme? Ja, gjett om Lars Lillo er fan av Young ;) Topic: Neil Young er absolutt habil, men må innrømme at jeg ikke helt får gnisten. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Noen som har lagt merke til likheten mellom vokalisten i Dilillos og Neil Young's stemme? Ikke tilfeldig at Lillo synger i bandet Young Neils..... T'Weed Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 hehe nei Young Neils er fete deg også Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tenk at jeg ikke har sett denne tråden! Neil Young er sinnsykt bra! Håper de fleste her vet at han var med Crosby, Stills å Nash. Da het de (overraskende nok ikke) Crosby, Stills, Nash & Young og det er Youngs stemme som er denne mest pregede og som gir mest hippie-preg. Om noen har sett WoodStock-DVDen så er de de som har en låt i begynnelsen som alltid får meg til å drømme! Nydelig koring! Young gjorde også mye bra sammen med Crazy Horse i senere tid, men min favorittplate må nok være "Harvest" ja og beste låt synes jeg er "Old Man" og kanskje "Needle and the damage done" Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har Crosby, Stills, Nash & Young Gratest hits Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 er det virkelig ingen andre her som syns han er genial? Lenke til kommentar
arianar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 er det virkelig ingen andre her som syns han er genial? å jo! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Om noen har sett WoodStock-DVDen så er de de som har en låt i begynnelsen som alltid får meg til å drømme! Nydelig koring! Young er ikke med på Woodstock DVDen da, der er bare CSN.. genial koring ser ja.. Lenke til kommentar
ezpa Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dyktig Enig!! www.gitarmaker.no/forum Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har begynt å like Neil Young mer og mer, og jeg digger det "Needle and the damage Done" og "Old Man" er favoritter Elsker falsett syngingen hans Veldig flink på gitar også..Jada Neil Young er herlig musikk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 ja, han er skilla kan man si Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dyktig Enig!! www.gitarmaker.no/forum hm...tre innlegg, alle med link til gitarforum, og lite annet. Undres på om jeg skal rapportere...? T'Weed Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dyktig Enig!! www.gitarmaker.no/forum hm...tre innlegg, alle med link til gitarforum, og lite annet. Undres på om jeg skal rapportere...? T'Weed Ja, har lagt merke til det jeg også.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Neil Young er liveplatenes mann. Har forøvrig sett den mannen i Oslo, da han måtte fullføre Like a Hurricane på orgelet, fordi han slet ut alle strengene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå