PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Hva syns du om Neil Young??? Hvis du liker han hva er favoritt CD/sangen?? Jeg syns han er ne kjempe god musikker. Han har gitt ut mange cd med forskjellig kvalitet. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken cd som er best. Men den beste sangen atm må bli Down by the river! Endret 23. august 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Down by the river, og Harvest! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Har ikke Harvest men har Harvest Moon cd'en den er også bra. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kjempegod musiker, ja. Har gjort både dørgende kjedelige ting, og helt fantastiske. Favoritt-låt er kanskje Cowgirl In the Sand. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Han har en del godlåter ja, men jeg er ikke veldig glad i stemmen hans. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Neil Young har gitt ut mye bra han. Er ikke sikker på favoritt cd, men tror jeg går for "Harvest" jeg også. Favoritt sangen heller ikke sikker på, men tror det blir "Farmer John" Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Han har en del godlåter ja, men jeg er ikke veldig glad i stemmen hans. hehe ja på noen sanger kan den være litt spess ja! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Keep On Rocking In The Free World er helt vidunderlig fantastisk. Han som har den sant? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ja, det er good old neil det Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 ja den er fet!!! hele weld cd er rå, syns jeg! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Liker noe, men langt fra alt. Han skal ihvertfall ha at han aldri har vært feig når det gjelder musikalsk uttrykk. Harvest Moon er favoritten her i gården. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) blæh ... trykka feil...sorry Endret 23. august 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Like a Hurricane er en bra sang. Neil Young er helt kurant, men ikke noe jeg digger.. kjøper heller ikke platene.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Liker noe, men langt fra alt. Han skal ihvertfall ha at han aldri har vært feig når det gjelder musikalsk uttrykk. Harvest Moon er favoritten her i gården. Sjekka ut platen "On the Beach" ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Like a Hurricane er en bra sang. Neil Young er helt kurant, men ikke noe jeg digger.. kjøper heller ikke platene.. Den sangen er rå 8min med nytelse Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Like a Hurricane er en bra sang. Neil Young er helt kurant, men ikke noe jeg digger.. kjøper heller ikke platene.. Den sangen er rå 8min med nytelse Cortez the killer - Ambulance blues. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Cortez the killer - Ambulance blues. Heia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå