vetahutt Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen bra tips til oppgradering? Hovedkortet heter FN41. Har nå en Athlon 1700+, hehe. Den var billig, men gammal, tror vel jeg kan hente litt ytelse for ikke mange penger... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Noen bra tips til oppgradering? Hovedkortet heter FN41.Har nå en Athlon 1700+, hehe. Den var billig, men gammal, tror vel jeg kan hente litt ytelse for ikke mange penger... Ville kanskje fått noen flere svar visst du hadde kommet med noen flere opplysninger om hovedkortet... Hvilken sokkel foreksempel Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) joda, det er nok lurt. det er sokkel A, men de som jeg ønsker tips fra vet jo det når jeg sier at jeg har en athlon xp 1700+... -og fn 41 er vel nok til å identifisere hk? se på denne linken jeg lurer på; er det no vits i med sempron, feks? Endret 28. august 2005 av vetahutt Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Glem Sempron. Se om du får tak i en Barton. Mulig du må prøve bruktmarkedet. Er vesentlig bedre enn den du har i dag. Spesielt når det gjelder varme. Byttet selv fra xp1900 til 2800 barton på en av mine pcer. Merket forskjell. Min Shuttle er eldere enn din så her bruker jeg Thorton 2400. Får ikke brukt Barton. Arne M Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 ok lete opp en barton Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tror shg.no har igjen noen barton cpu'er Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har samme shuttle selv, og kan anbefale deg å lete etter en mobile CPU. Kjører selv en XP-M 2400+, klokket fra 1800 Mhz til 2400Mhz, og den holder seg god og kjølig, takket være den lave spenningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå