fomba Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har k750i og fått riper i displayet alt. Har nok vært litt for uforsiktig. Har hørt rykter om at det finnes et middel man kan smøre over skjermen og dekker til riper, og som blir helt hardt når det tørker. Noen om har hørt noe om dette eller som har noen gode råd får å få fjernet ripene? /fomba Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hos meg funket det i hvertfall svært dårlig. Ser ingen forbedring etter gjentatte behandliger med Displex som jeg kjøpte på clas ohlson Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hos meg funket det i hvertfall svært dårlig. Ser ingen forbedring etter gjentatte behandliger med Displex som jeg kjøpte på clas ohlson Tror den er laget for meget små riper, og mer for å få skjermen til å "skinne". Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ja, det stemmer. Displex er helt greit for små riper, mens hakk og store riper er meget vanskelige å fjerne. Man må kanskje gjenta Displex-behandlingen en rekke ganger for å fjerne små riper, men dersom man styrer for mye, kan plastglasset over displayet (det er jo det man får riper i) bli skjoldet. Dersom man behandler telefonen uvørent, eller går med den i ei lomme, sammen med nøkler eller mynter, ber man jo om riper. Dette gjelder også riper i plastglasset over kameralinsa, og det glasset er nok meget vansklelig å få ripefritt igjen. Dessverre sitter kameraet svært utsatt til på svært mange telefoner. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 En stund siden jeg har prøvd den display polish saken på clas men den virket dengang jeg brukte den. Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 En stund siden jeg har prøvd den display polish saken på clas men den virket dengang jeg brukte den. Display polish funker utmerket, men følg bruksanvisningen nøye Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 En stund siden jeg har prøvd den display polish saken på clas men den virket dengang jeg brukte den. Display polish funker utmerket, men følg bruksanvisningen nøye La meg gjette: Det var små riper? Lenke til kommentar
fomba Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Takker for svar... Ser ut til at jeg for leve med ripene for de er ikke av minste sort desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå