x-team Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Skal bestille meg en LCD skjerm nå som helst bør ha tv tuner i seg. Har tenkt mye på denne men finnes det noen andre i samme pris klasse som kansje er bedre eller noe? Jeez.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Håper ikke du blir iritert men i steden for å lage en ny post lurer jeg på noe av det samme. Skall kjøpe lcd for en venn, så jeg lurer på hvilken lcd skjerm jeg skall kjøpe som gir mest for pengene? helst 19 tommer. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Håper ikke du blir iritert men i steden for å lage en ny post lurer jeg på noe av det samme. Skall kjøpe lcd for en venn, så jeg lurer på hvilken lcd skjerm jeg skall kjøpe som gir mest for pengene? helst 19 tommer. Greit det. Kan desverre ikke svare for har lite peil på dette selv. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Da har jeg fått skjermen. En kjempebra skjerm syntes jeg:D Lenke til kommentar
saxman3001 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 eh..javel? ..hva me å skrive litt mer info da?! Lenke til kommentar
x-team Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 eh..javel? ..hva me å skrive litt mer info da?! Oky. Skjermen er kjempebra syntes jeg. Det er fordi at den har god bilde skaphet eller hva det heter. Jeg har alt av innganger som trengs som TV, Skart osv.. Svartiden er kjempebra. Merker ingen etterheng i spill eller noe. Så langt er jeg kjempe fornøyd med den. Funker veldig bra. Kjører på 1280*1024@85HZ. Skal noen ha LCD så kjøp denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå