c[`]laburk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har dette minnet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302393&cks=PRL Og hvis jeg setter det til T1, så vil den ikke boote, og jeg må resete bios manuelt! Tror kanskje det er det som gjør at alt over 2,5ghz på min AMD64 3200+ så fryser alt! Ka dok tru? Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Er dette en feil eller noe? Hjelp meg litt a Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Anyone! Noen vet jo dette Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hva slags hovedkort har du? har du overklokket minne? asus a8n sli deluxe f.eks. lar deg ikke overklokke minnet noe særlig med t1, men lar deg komme langt med t2... men på standard hastighet skal t1 gå fint! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvis du klokker ned litt så vil det nok fungere... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Trådstarter minnes om retningslinjenes forbud mot "bumping": Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Geir Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Klokket litt ja! Men kommer til <2,50ghz] MAX på T2. Vil lengre Lagret Pappa(Geir) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå