steinar wall Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hallo! Jeg er lite flink på data. Forstår rett og slett lite av spesifiksjonene Kan noen svare på disse spørsålene vedr. Tundra 1557E? Det hadde vært kjempe fint! Kan den brenne både DVD og CD? Kan jeg jeg koble PC'n til TV?? Er det trådløst nettverkskort? Lese minnekort fra digitalkamera? Vil den bråke på lesesalen? Syntes denne PC'n ser svært sexy ut og den har fått gode vurderinger omkring på forumet. Mye PC for pengene? :!: Har også lurt på HP ze2247ea... men det er en annnen historie! Mvh, Steinar Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 1. Ja 2. Ja, med s-video ut. 3. Ja, (Nettverk: 54Mbit Trådløst + 10/100Mbit) 4. Ja, men kun MS og SD 5. mener denne kan brukes i lesesalen, men kun med programmer som ikke er så ressurskrevende. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 5. 1556 modellen var godkjent av BI til bruk på forelesninger, så 1557 er en nyere modell og stillere så da vil den også kunne brukes. Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Takk skal dere ha! Så jeg trenger en "s-video ut" for å overføre til TV? Er det noe jeg må kjøpe ved siden av da? Mhv, Steinar Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 modellen har S-video ut. Det eneste du trenger er en kabel som passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå