kilogram Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Microsoft kritiserer spamlov Microsoft har nå gått ut og kritisert den nye spamlovgivningen i New Zealand. Microsoft hevder den nye loven kan innskrenke "den fantastiske motoren som e-postmarkedsføring er." Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Eg støtter den loven i New Zealand, e-postreklame du ikkje vil ha er så absolutt ikkje akseptabelt. Du kan jo klister ein "Nei til reklame"-lapp på postboksen, så kvifor skal liksom bedrifter få lov til å fylle e-posten med dritt? Lenke til kommentar
G Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Høres ut som et bra tiltak fra New Zealand. Kanskje jeg skal stenge den ene amerikansk baserte online e-post kontoen min nå, og heller opprette en gratis e-post adresse hos en New Zealandsk tjeneste. Way to go. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hmm, så all spammen jeg har fått som sier at MS sender ut spam kan faktisk ha et lite snev av sannhet i seg? Skummelt. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hver eneste gang jeg leser noe sånnt får jeg bekreftet hvorfor jeg har sluttet å bruke windows, og gått over til Linux. Jeg har ikke angre et sekund. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvorfor vil Microsoft at det skal være lov å spamme folk som ikke ønsker det? Skummelt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 M$ ønsker altså å kjøpe opp en spyware-produsent og lage slappere lovverk. Er det flere enn meg som mener dette går i fel retning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå