Howard Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Asus har lansert EAX 800 Silencer, et grafikkort basert på Radeon X800-brikken med vifteløs kjøling og doble DVI-kontakter. Les mer Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dette ser meget bra ut, lydløst og med 2 stk. DVI Jeg håper det også kommer slike kort som er basert på NVIDIA-løsninger etterhvert. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Thermalright har akkurat kommet med denne V1 men hvem i Norge tar denne inn?! har ikke sett noen enda Endret 23. august 2005 av ArcticOC Lenke til kommentar
Osse Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Ser meget bra ut den kjøleløsningen, kjølelribbene kommr rett foran der det vanligvis står ei kabinettvifte, ja vi like Endret 23. august 2005 av Osse Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det X800 kortet er så nær sexy jeg har sett noe hardware være på en lang stund. Pent design, god funksjonalitet, og et godt skjermkort. Hmm.. jeg får nesten lyst på dette. Lurer litt på varmeutviklingen, dog. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ganske OT, men for et år siden drømte jeg om hvordan Thermalright sin VGA kjøler kom til å se ut. Det ser ut som om ASUS blir nærmest å realisere drømmen. http://home.no/brillegeit/ThermalrightVGA/ Ganske mye spennende fra ATI for tiden, synd de er altfor sent ute. Lenke til kommentar
G Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Fin løsning. Det er nesten så en føler seg tvungen til å oppgradere til PCIe hovedkort nå. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Helvete for en kjøleløsning... Sitter og funderer på om kortet kan risikere å brekke... Men stille = bra Lenke til kommentar
Revox Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Fin løsning men må lage et helvettes stress for kortet med tanke på at all vekten er der kortet er nesten svakest Lenke til kommentar
warillion Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tror ikke at det blir noe problem med tyngden, kjøleribben som er på kortet tar jo den støyten.. vis det er noen punkter som det røyner på så er det festene til kjøleren på kortet, men tipper det er dimensjonert for det Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det var ihvertfall en noe forunderlig løsning på det der, en kjøleribbedings som står over kortet, 90 grader vekk fra resten av kortene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå