Aasgaard Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Akkurat som det finnes spillmus finnes det også spilltastatur. Ulike spill stiller ulike krav til utstyret, derfor lar Zboard Gaming Keyboard deg forandre knappeoppsett og utseende radikalt. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tror heller jeg kjøper det OLED-tastaturet(hvis det kommer). Syns det er bedre å bare laste ned oppsett til tastaturet, enn å måtte kjøpe hele sett med taster. Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Logitech Ultra X Flat er ett genialt tastatur - Sylvarius Lenke til kommentar
Juke Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Helt enig. Logitech Ultra X er sinnsykt behagelig både til spilling og skriving. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Meget bra artikel. Tenkte kansje jeg skulle kjøpe Zboard. Men etter den omtalen dere hadde, tror jeg bestiller Logitech Ultra X Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Med fare for å låte fryktelig negativ: Jeg liker verken Zboard eller Logitech Ultra X. Jeg har sett på Zboards tastatur for Doom 3, og det eneste man oppnår er at det blir "luftigere" rundt wasd-tastene, som i praksis betyr at man må løfte en av hendene for å trykke på snarveien for et våpen eller lign. Mht. Logitech, så hadde jeg et slikt, men jeg ga det vekk, fordi det var praktisk talt umulig å spille UT2004 med det. Den raske dobbeltklikkingen fungerte ikke fordi tastene var for trege. De gikk ikke helt opp før jeg skulle trykke en gang til. Men andre sier urolig nok at de synes det er bra til spilling... Til skriving derimot er det glimrende, beste jeg har vært borti. Edit: mye skrivefeil; jeg trenger åpenbart nytt tastatur med tydeligere taster... Endret 23. august 2005 av bureaucrator Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg fatter ikke hva noen skal med dette til Civilization III. Jeg kan forstå at det kan være en god ide for de andre spillene som har mer action i seg. For Civilization har det jo ingenting å si hvor rask eller treg du er siden det er et turn based spill. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Med fare for å låte fryktelig negativ: Jeg liker verken Zboard eller Logitech Ultra X. Jeg har sett på Zboards tastatur for Doom 3, og det eneste man oppnår er at det blir "luftigere" rundt wasd-tastene, som i praksis betyr at man må løfte en av hendene for å trykke på snarveien for et våpen eller lign. Mht. Logitech, så hadde jeg et slikt, men jeg ga det vekk, fordi det var praktisk talt umulig å spille UT2004 med det. Den raske dobbeltklikkingen fungerte ikke fordi tastene var for trege. De gikk ikke helt opp før jeg skulle trykke en gang til. Men andre sier urolig nok at de synes det er bra til spilling... Til skriving derimot er det glimrende, beste jeg har vært borti. Edit: mye skrivefeil; jeg trenger åpenbart nytt tastatur med tydeligere taster... Spiller selv Ut2k3 og ut2k4, så det var fint å høre din erfaring med Logitech tastaturet. BTW: hvilke servere spiller du på eventuelt kallenavn bruker du? Kan PM meg hvis du vil Frankie Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg skal hvertfall vente på Logitech G15 .... Lenke til kommentar
nieh Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 bare 1 spørsmål. hvordan kan du chatte på WoW med det? spilte WoW tildigere og der brukte jeg chatten aktivt. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 bare 1 spørsmål. hvordan kan du chatte på WoW med det? spilte WoW tildigere og der brukte jeg chatten aktivt. Det er ikke noe problem: http://www.zboard.com/us/products/local_assets/WoW.jpg Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Denne skapningen ville jeg ikke ha fremme på pulten en gang... Enda mindre betale for den. Tviler vel på at jeg ville spille noe bedre med den også. Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det Civilization Key settet ser jo kjekt ut, positivt å spille fortere selv om det ikke er nødvendig http://www.zboard.com/enlarge/zoom.php?tit...=us&board=false Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Så Keytronic Multimedia Tastatur var eit betre kjøp da. Er særdeles godt til folk som må dodge/dobbeltklikke på wasd i UT2k4. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 dette hadde vært genialt hvis knappene var gode, og du slapp og bruke denne basetingen, og heller bare ha et spilltastatur du bare bretter sammen og tar med deg. Lenke til kommentar
Frode Løtvedt Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har faktisk gode minner fra Zboard. Likter spessielt at tastene var større og hadde litt luft rundt seg. Man må IKKE løfte hendene for å treffe riktig tast og plasseringen er faktisk nærmest ideel for FPS spill. Tastaturet forsøker å fremheve de tastene man bruker og samtidig fjerne dem man ikke bruker. Genialt spør du meg.. Brukte dette til BF2 helt til det gikk i stykker og brukte lang tid til å venne meg til et vanlig tastatur etterpå. Det føltes faktisk som om vanlige tastaturer var helt idiotiske til spilling da man alltid kom borti feile taster osv. En vanesak helt klart, men tenk litt da!? Hvorfor vil folk ha vanlig layout på tastaturer som skal brukes til spill?? Fordelene: makroer perfekt layout for FPS spill WASD rosen er <3 <3 <3 utbyttbare taster til forskjellige spill spillprofiler Ulempen Kvaliteten plastfølelse og sluttet å virke etter 6-8 mnd. driveren var litt bugga... Konklusjon Savner virkelig følelsen dette tastaturet gav og har lenge sett etter en brukbar oppgradering av dette produktet. Synd de aldri har fiksa problemene for med litt insats fra produsentens side kunne dette blitt et episk produkt. Vil faktis anbefale alle å skaffe et slikt på tross av feilene, bare så man kan få en mening om hvordan et skikkerlig spilltastatur SKAL se ut.. Har alltid syns det var rart at spillere sverger til "vanlige" tastaturer når det finns slike dedikerte probukter.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ander ikke hvor denne tråden kom fra, men Zboard er virkelig det dårligste tastaturet jeg har eid. Man skulle tro at de som laget tastaturet aldri har sett et vanlig tastatur før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg