Fl@meboy Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ja, emne sier det meste men... Maskinen min begynte i går kveld å tulle seg....jeg skulle slå den på ja...så funket ikke nettet..da gikk jeg inn i bios og så om det var noe der som var"disabled" men det var det ikke da...så skullle jeg skru på maskinen igjen da kom jeg inn til skrivebordet og internett funket fortsatt ikke så jeg tenkte jeg skulle spille bf2 singleplayer litt...men før jeg fikk gjort noe så bare skrudde maskinen seg var og jeg så på tempen før den fikk slått seg av(har sånn uguru clock) den var ikke i det minste varm...så slo jeg på maskinen igjen og da begynte den å pipe...så sluttet det og begynte igjen...så slo den seg av igjen..så begynner det samme opp igjen når jeg slår den på kommer jeg til skrivebordet...sånn går det bare hele tiden Jeg hadde ikke hatt problemer med maskinen før Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har en 400w strømforsyning som fulgte med kabinettet....X-gear kabinett Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da er nok ikke strømforsyningen problemet. Er det lenge siden du la inn windows(?) på nytt? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 kanskje 2 mnd siden...på engelsk da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har du antivirus, brannmur(software) og antispywareprogram? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har antivirus ja...og brannmur..2 stk..windows sin og norton sin Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da har vil eliminért en del ting som kunne vært problemet. Og du kan prøve en ting til: nye grafikkdrivere. Eventuellt ny BIOS. Hvis ikke dette hjelper, så kan det være feil på maskinvaren. Se om du får kjørt noe program som kan teste minnet og de ulike delene. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 OK, men nnå må jeg på skolen...snakkes Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Da er jeg hjemme fra skolen igjen....jeg vet ikke hvordan jeg oppdaterer bios....jeg har ikke internett på maskinen sånn at du vet det Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da er jeg hjemme fra skolen igjen....jeg vet ikke hvordan jeg oppdaterer bios....jeg har ikke internett på maskinen sånn at du vet det Du går innpå hjemmesiden til produsenten av hovedkortet, velger modellen du har og trykker på BIOS(under download). Så får du lastet ned ei fil, ofte som zip-fil. Pakk den ut. Finn frem en diskett(hvis du ikke har diskettstasjon, så skal det være mulig med USB-minne og cd, men jeg vet ikke hvordan). Du må deretter lage oppstartsdisketten, ofte følger det med et program som gjør dette. Når disketten er laget, så skal du starte opp pcen med den, så er det bare å besvare eventuelle spørsmål du får underveis. Jeg anbefaler at du bruker en ny diskett, for å slippe skadede og/eller dårlige disketter. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Er ikke sikker på hvilken jeg skal velge.. http://www2.abit.com.tw/page/no/download/d...PE=Socket%20754 Jeg har dette hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303469&cks=PLC Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er ikke sikker på hvilken jeg skal velge.. http://www2.abit.com.tw/page/no/download/d...PE=Socket%20754 Jeg har dette hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303469&cks=PLC Du kan velge den øverste (nf817.exe). Du har vel valgt korrekt hovedkort? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Kan du forklare nærmere hvordan jeg lager denne disketten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå