Gå til innhold

Ny maskin til 20.000kr.

Anbefalte innlegg

Heisann

Topic sier det meste, jeg skal kjøpe meg en PC til 20.000kr. Det er ekskludert skjerm. Angående selve maskina har jeg tenkt på AMD 64 X2 og 7800GTX som hovedfaktorer.

Når det kommer til skjerm er jeg meget interresert i Dell 2005FPW (eller noe slikt, husker ikke navnet) og lurer på om skjermen holder til spilling og film.

Maskinen skal stortsett brukes til gaming, men også musikkproduksjon og videoredigering. Håper på noen bra oppsett her, og håper alle varene i oppsettet er på lager innen begynneslen av neste måned.

So show me teh epixx oppsett :)

Takker.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell 2005FPW test der kan du lese en test av den skjermen. Er en meget bra skjerm, til spilling også...Dersom du har råd vil jeg sterkt anbefale 2405FPW, den er helt rå!

Enda en test...

Enda enda en test...

Vurderer å kjøpe denne skjermen selv, da 2405FPW blir for dyr privat. Er jo tilbud på denne skjermen til 4800,- med frakt hos Dell nå...

Endret av _Spook_
Lenke til kommentar

Har dell 2005fpw og er kjempe fornøyd med den. Den klarer spill som cs uten etterslep. Jeg har iallfall ikke lagt merke til noe. Eneste ulempen med skjermen, er at noen har sterk baklys, som gir et negativt inntrykk når man ser på filmer. Men det er ikke alle dell skjermer skal har dette problemet.

Lenke til kommentar
Har dell 2005fpw og er kjempe fornøyd med den. Den klarer spill som cs uten etterslep. Jeg har iallfall ikke lagt merke til noe. Eneste ulempen med skjermen, er at noen har sterk baklys, som gir et negativt inntrykk når man ser på filmer. Men det er ikke alle dell skjermer skal har dette problemet.

Lenge siden du kjøpte din skjerm? De nyeste revisjonene har redusert dette problemet ganske mye...

Lenke til kommentar

Hei, jeg spiller stortsett World of Warcraft (kun det igrunn), så etterslep merker jeg neppe.

Blir glad for enda flere oppsett i denne prisklassen :)

Glemte å si : Budsjettet er litt for trangt for en 2405, synes prisen ikke tilsvarer størrelsen, selv om jeg har meget lyst på en :)

EDIT :

Glemte også å si at jeg aldri har hørt om shg.no. Er det en pålitelig side ? Synes nettsiden deres så noe smålig mistenktsom ut :hmm:

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...