Hans Erling Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Forhistorien Jeg har en gammel pc som fungerer som server eller 2nd pc. (gjeste pc) Denne har et Abit KT7A- Raid hovedkort. Denne pc'en stod i en gammel stygg kasse jeg hadde lånt. Derfor kjøpte jeg meg en ny Artic Cooling Silentium T1 for å bytte ut den gamle kassa samt redusere støyen. Mens jeg først kjøpte et "støyfritt" kabinett tenkte jeg det var like greit å kjøpe en støysvak hd altså en Samsung 250GB istedet for 120GB WD disken som stod i. Planen var da at jeg kunne bruke denne til å surfe med mens spill pc'en med alle dens vifter og hd'er ikke trengte å stå der å bråke. Problemet Den gamle Biosen på Abit hk'et støttet selvfølgelig ikke 250GB disken, men det var kommet bios oppgradering som fikset dette. Nå har jeg hverken diskettstasjon i spill pc'en eller serveren, jeg har heller ingen liggendes andre steder og det var selvsagt dette Abit ville bruke i Bios oppgraderingen. Så jeg tenkte at jeg skulle lage en bootcd med Nero. Dette funket ikke av en mystisk grunn. Fikk feilmelding når jeg ville sette igang å brenne: "Error while creating Iso or Joilet filenames" En restart hjalp ingenting. Hva gjør jeg nå? Reinnstallere Nero? Prøve et annet brenneprogram? Begynner å bli lei av å se det nye kabinettet ligge åpent på gulvet med to løse hd'er fordi jeg ikke kan montere det ferdig før jeg får den nye hd'en til å virke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå