Parapraxis Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er d ikke noen her som blir lei data, knote time ut og time inn for den minste lille ting og sprenge blodkar i øynene på jakt etter kryptisk info på en eller annen obskur web-side.Jeg mener livet er jo også så mye mer, hvor mange av dere gikk sist en tur i skogen f.eks.? Når alt kommer til alt er d jo noe inn i granskauen knotete systemer som man må takle og meningene om dem(systemene)er like mange som d finns mennesker på jord.Har du noengang hatt følelsen av at du bruker mer tid på å fixe problemer enn å nyte løsninger?Velkommen til dataverdenen:) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 og poenget med denne tråden er? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tror du har registrert deg på feil forum dette passer sikkert bedre for deg enn hw.no: http://www.fnf-nett.no/ Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Hmm hvor finner jeg off topic linken? ....Der ja, skulle skrevet denne tråden der, sorry:) Endret 23. august 2005 av jazzfudge Lenke til kommentar
wotg Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tur i skogen? Det er så lenge siden jeg har gjort at jeg kan ikke engang huske når det var... Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Hva med en virtuell skog a lal WoW skog e.l? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da går jeg tur i skogen hver dag Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Hmm, lett at jeg går turer i skog og mark. Det er bare n00bs under level 10 som er redd for level 3 melkesyreangrep som ikke gjør det. Endret 23. august 2005 av BazeLaze Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hmm, lett at jeg går turer i skog og mark. Det er bare n00bs under level 10 som er redd for level 3 melkesyreangrep som ikke gjør det. "n00bs"? Ærlig talt, når skal folk slutte å bruke dette "utrykket"? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Man lærer mye nytt med data og da er det sikkert enklere og komme inn på jobber hvor man må være god i data Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tror du har registrert deg på feil forum dette passer sikkert bedre for deg enn hw.no: http://www.fnf-nett.no/ Den var god Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Bare det at du har lært deg det nye norske språket der man ikke lenger fullfører ord, og bare skriver en bokstav som høres ut som det "d" f.eks. Sier at du har mistet kontakt med virkeligheten, du er en syk syk man og trenger profesjonell hjelp, nå! Lenke til kommentar
smort Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Når alt kommer til alt er d jo noe inn i granskauen knotete systemer somman må takle og meningene om dem(systemene)er like mange som d finns mennesker på jord.Har du noengang hatt følelsen av at du bruker mer tid på å fixe problemer enn å nyte løsninger?Velkommen til dataverdenen:) Godt sagt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Knotete og til tider irriterandes er dataverden ja, men kvifor skulle det være negativt? Problemløysing er artig og det er ingenting som å løyse eit problem etter å ha prøvd eit par timar. Har du noengang hatt følelsen av at du bruker mer tid på å fixe problemer Ja, og så? Det blir som Lego, du bruker 2 timar på å bygge, 10 minuttar på å leike for så å demontere det igjen og starte på nytt igjen. Og det går faktiskt an å løyse eit problem på ein PC og gå tur på samme dag. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Eg stortrivs Men nå sitter ikke eg dag ut og dag inn for å spille. Eg har faktisk en ganske variert forhold til data, da eg jobber med det, og ikke en dag er lik dagen før. Ja, variasjon er viktig. Så eg endrer ofte fargeoppsett på skjermen, som far alltid sier, "det er gått å få skifta ståva". Men eg blir innimellom veldig lei data, så lei at eg faktisk legger alt fra skrivebordet over i søppelkurven, eller lar dattera mi få prøve seg(dyktig jente på 1,5 år). Og til andre med samme "problem", jogg deg en tur i skogen. Der har du dessuten nye utfordringer. "Hvordan få med deg mest mulig musikk?" - "Hvordan få mest mulig lydfølelse?" - "Hvordan unngå at musikken hopper innimellom?" - "Klarer DU å få med deg msn på joggeturen?". Og skal en nerd ut på joggetur, må man minst ha med 30GB med MP3, gjerne en film og to, og i statusen på msn vil det stå "på joggetur oO0{[c u l8ter]} ...". Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er da ute i skogen stadig vekk eg... Er det noe problem med det? Kroppen er ikke laget for å sitte attmed en pc, xbox, tv, ps2, psp eller hva nå enn som finnest. Kroppen er blitt laget for fysiske jobbing og trimming og slike ting! Vet om mange som skipper skole for å spille. Stakkars dem! TIPS TIL ALLE: FLYTT LIKTÅA UT DØRA OG PUST INN DEN FRISKE LUFTA, KOMM DERE UT I SKOGEN PÅ NATTESTID, TENN ET BÅL OG FØL! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Slettet Feil post... Endret 23. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ganske bra post må eg si, (ikke ironi) føler det samme sjøl at dataen tar livet av meg .. har forresten en lik post i OT-baren. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Feilpostet og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg