Atomet Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hva er det beste våpenet laget ved hjelp av blacksmithing til en retribution paladin for end game? Endret 22. august 2005 av Atomet Lenke til kommentar
Omar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Beste crafted våpen er vel Sulfaras, Hand of Ragnaros Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) superreven skrev: Hva med Blackfury 2.10 speed 2-hander? OMGLAL. BTW, reroll warrior om du vil gjøre mad damage. Endret 23. august 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) våpen som er innen nogenlude rekkevidde er vell kanskje arcanite reaper, arcanite champion eller hammer of the titans best. men uansett får du bedre drops i endgame instancer. crafting er bare tull med mindre du aldri drar til raid instances...... http://www.thottbot.com/?i=37263 osv...... er bedre med tanke på at den er gratis...... noen andre: fist of omokk , maldown's slam osv..... Unstoppable force fra AV er også en bra mace........... Endret 23. august 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Ting jeg har og bruker 2 h mace Unyielding mail Kan plukkes opp ved f.eks en Dm tribute run 2 sword: champion Koster litt, men den er imo verd en del farming. Med crusader enchant er den enda bedre Polearm: needler 1 mace: Edward Med lifestealing er denne fin. Procen kan være vanskelig å huske på, den varer bare i 4 sec. 3 første er realistiske å få tak i. 1h macen er random world drop Ble litt off topic, men for å si min mening, er champion beste crafted weapon for paladin. V Endret 23. august 2005 av vetle Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Champion suger til en ret paladin.. Ret, (jeg antar at du har seal of command), skaff deg et våpen med 3.6->3,8 speed... Da er reaper mye bedre hvis du først vil gjøre damage. Eller bare skaff deg iced barbed spear, eller unstoppable force.. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 nå spurte han etter "crafted" våpen da. altså våpen man lager med weaponsmith. og for å svare på det så er det vel Arcanite Reaper som er det beste våpnet til en paladin. får ganske "bra" skade med den Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sulfuron Hammer, muligens... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Ökey, hva ville dere ha gått for hvis dere var retribution paladin av: Hammer of the Titans, Arcanite Reaper eller Arcanite Champion? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg vil ikke påstå at det er tull og crafte AR da du skal slite med og finne noe bedre, kanskje tull for Paladin. Men ikke Warrior Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Helt enig der du Konge på warrior, og nok den beste av craftede våpen Endret 23. august 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 M@R7!N skrev: Helt enig der du Konge på warrior, og nok den beste av craftede våpen Har tilgode og se ett bedre crafta superior (blå) våpen ja... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 ja, jeg vet at Arcanite Reaper er god for Warriors. Men denne tråden handler om Paladiner. Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg sier det igjen, bare ikke lag deg et våpen med 2.20 speed eller noe sånnt dritt.. Du er ret, og har seal of command, du skal ha _trege våpen_.. Da vil arcanite reaper være det beste, med mindre du klarer å skaffe deg sulfuron Ice barbed spear er og bra (bare 3.60 speed men) og det er gratis i forhold til reapern. Men hvis du absolutt skal crafte deg noe for 'god dps', lag reaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå