Flexburg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Pcen min har funket topp, inntill nylig, når jeg skrudde på pcen en dag og prøvde å logge meg på med mitt brukernavn fikk jeg en melding der det sto noe sånt som at "Den lokale profilen er skadet. Oppretter en midlertidig profil. Kontakt systemansvarlig." Og plutselig var skrivebordet akkurat som om XP var nyinstallert, alle kontrollpanel-innstillinger og snarveier osv. var stilt tilbake. Jeg prøvde selvsagt og sette alt der det engang sto, og logget av ordentlig og rebootet pcen, men akkurat samme feilmelding vises hver gang. Har noen opplevd det samme, eller vet noen hva jeg kan gjøre ? Endret 22. august 2005 av Flexburg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er dette på din egen hjemme-PC? Altså ikke en skole- eller jobb-PC? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er dette på din egen hjemme-PC? Altså ikke en skole- eller jobb-PC? Spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er dette på din egen hjemme-PC? Altså ikke en skole- eller jobb-PC? Spiller det noen rolle? Ja, for hvis det er en skole- eller jobb-Pc så er sannsynligheten stor for at trådstarter kun har en bruker til en server, ikke administratorbruker til maskinen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå