RevX Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Aha, narutardsen, ja. Morsomme typer, har en del slike i japanskklassen min. Forresten fant jeg en litt morsom side angående narutards. Men jeg tror du er inne på noe. Manga/anime er populært nå om dagen, og jeg vil tro det er et godt sjakktrekk å sende serien her. Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om den ble sensurert/dubba/whatever, det er jo ikke verre enn å ikke se på. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Greit, du hater Naruto. Takk for att du delte det med oss Selv er Naruto den beste serien jeg har vert borti. Mye fordi handlingen er helt fantastisk, mye bedre enn feks. Heroes og Prison Break Imo Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Aha, narutardsen, ja. Morsomme typer, har en del slike i japanskklassen min. Forresten fant jeg en litt morsom side angående narutards. Men jeg tror du er inne på noe. Manga/anime er populært nå om dagen, og jeg vil tro det er et godt sjakktrekk å sende serien her. Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om den ble sensurert/dubba/whatever, det er jo ikke verre enn å ikke se på. Ikke jeg heller.. for min del så kunne alle anime-serier blitt dubba/sensuret/whatever for min del å da mener jeg alle anime-serier. Enig? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 lol. Og si at Naruto er en barneserie er som å si at... ja. Forest of Death, Orochimaru, og alt sånn. Det er faktisk litt skummelt for unger under 10 år! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvis det der er skummelt så er postmanpat også det. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 og psyko Gaara da han klikker helt og dreper folk... jeg sier ikke at jeg blir redd av det, men det er ikke akkuratt Brannman Sam for en 9 åring! Lenke til kommentar
RevX Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Messi91: Det var da ikke det jeg ville fram til. Jeg fortalte kun hvorfor jeg tror Naruto er en barneserie. Noreng: Ikke det? Som sagt, mine små slektninger på 5-9 år har ingen problemer med serien. De så på alle de "skumle" scenene, inkludert Orochimaru, Gaara-drap og nedslaktning av Uchihaklanen. Og syntes at det var spennende, men ikke skummelt, og det etter at jeg hadde forklart situasjonene for dem. Ikke glem nå, Naruto er en tegneserie satt til en fantasiverden med gjennomgående god moral. Dette teller faktisk en god del. På tross av alt som skjedde i Ringenes Herre, fikk den fortsatt 11-årsgrense av de samme grunnene. At det er action og drap gjør det ikke nødvendigvis til en ungdomsserie, såvidt jeg husker ble folk skutt og drept i Tintin og. Sier ikke at det er noe som kun barn bør se på, men jeg tror Naruto er en serie alle kan følge med på uansett alder. Dessuten er Naruto faktisk en Shonenmanga. Endret 12. november 2007 av RevX Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Greit, du hater Naruto. Takk for att du delte det med oss Selv er Naruto den beste serien jeg har vert borti. Mye fordi handlingen er helt fantastisk, mye bedre enn feks. Heroes og Prison Break Imo hmm...Nei nei, ikke overdriv. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Greit, du hater Naruto. Takk for att du delte det med oss Selv er Naruto den beste serien jeg har vert borti. Mye fordi handlingen er helt fantastisk, mye bedre enn feks. Heroes og Prison Break Imo hmm...Nei nei, ikke overdriv. Det er min mening, og jeg leger selfølgelig grunnlaget ved naruto manga og ikke anime. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg synes de skal sende den på TV i Norge. Dubbet og sensurert. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 jaa why not, hadde vært fett med norske stemmer. Hadde kanskje blitt litt barnsligere og latterkick for de som har sett den på japansk og plutslig hører kamptriksa på norsk. heha men SENSURERT? hvorfor? Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg synes det er litt morsomt å lese at nesten alle absolutt skal insistere på at Naruto ikke er en barneserie. Det er en barneserie. Den ble laget for barn. Den har rimelig barnslig humor. Nei, den har ikke så mye blod, og nei, litt blod gjør ikke den automatisk til en "voksen/ungdomsserie". Kan strekke meg til å innrømme at Naruto Shipuuden blir litt mer en ungdomsserie, men den er også en barneserie. Bare innrøm det. Vi ser på en barneserie, og synes den er bra. Move along. Støtter PuG sine meninger til det fulle. Har selv sett alle episodene, ja til og med pint meg gjennom filler episodene og elsker serien. Men det er alikevel en barneserie med litt dyp historie. Den er for all del bedre enn Pokemon, men like fullt en barneserie. I allefall for min egen del, så irriterer jeg meg ofte over det som er litt på kanten barnslig, som skjer i ny og ne. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mulig Naruto ER en barneserie, men i så fall har jeg ikke noe i mot å være litt barnslig for det er jo en kul serie Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du trenger ikke være barnslig for å finne den underholdende, poenget var bare at serien var beregnet på barn og oppover. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er en barneserie.. akkurat som postmanpat, brannmansan og resten av de fra 4+ og oppover.. TEGNESERIE Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg gjetter på at du ikke er en animefan nei Endret 16. desember 2007 av Jan-Erik123 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) javel? hva får deg til å tro det? Serien er jo beregnet fra barn og oppover Når søskebarnet mitt på 6,5 synes det ikke er noe skummelt så, ser ikke jeg noe problem for at det skal være barneserie. Blod og slåssing gjør ikke en film og serie til en Ungdom/voksen film, mn ser jo slåssing og blod iå pokemon Motsiger deg selv, ahh Endret 16. desember 2007 av laffe Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Naruto er en barneserie ja. Men hva har det å si så lenge man liker det selv? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Det er en barneserie.. akkurat som postmanpat, brannmansan og resten av de fra 4+ og oppover.. TEGNESERIE Så det er at det er tegnet som gjør at det er en barneserie? Sier ikke at jeg liker Naruto selv, men synes liksom "TEGNESERIE = BARNESERIE"-opplegget er litt tynt Min mening da EDIT: leif Endret 18. desember 2007 av Milt Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hører mange som argumenterer for at det ikke er en barneserie fordi det er voldelig. Men det er jo tydelig at Naruto er ment for barn og yngre ungdom. Ikke at det holder meg fra å se på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå