Atomet Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Leste litt om at det var en barneserie eller noe. Er det det? Er det det samme som Pokemon? Jeg tror kun det er pokemon jeg har sett av japanske tegneserier, så hvis dere kan fortelle meg likheter og ulikheter med det, ville jeg blitt gllad. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) vil vel kalle det mere for en ungdomserie... mere action i slåsskamper og bedre story osv.. Endret 22. august 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg mener Naruto kan sees av alle, det er ikke barne-serie, nor voksen/ungdoms-serie.. Jeg er 16 år og synes det er kjempe morsomt! Til og med min mor liker Naruto. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jepp, Naruto er en barneserie Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Naruto er ikke en barneserie! Det er en ungdoms/voksen-serie! Jeg elsker Naruto, men hadde ikke latt en 10-åring se på det! Atomet: Er Pokèmon den eneste anime-serien du har sett? Da burde du sette i gang å se mer! Det er absolutt verdt det! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Naruto er mer ungdomsserie enn barneserie. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Naruto er mer ungdomsserie enn barneserie. Enig Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Naruto er mer ungdomsserie enn barneserie. Enig Enig.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Grunnen til at serien er en gigantisk suksess, er vel fordi den er tilpasset alle? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kinesere og japanere som tegner Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 det er ikje barneserie i norge for at barn andre stader har eit anna syn på kva som er etisk riktig å sjå på tv kva angår vold bla. difor er det mange forskjellige meiningar om det Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Grunnen til at serien er en gigantisk suksess, er vel fordi den er tilpasset alle? Words! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er ikke barenserie, men karakterene kan være litt barnslige noen ganger.. ..men ikke under fights Lenke til kommentar
EVH Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Grunnen til at serien er en gigantisk suksess, er vel fordi den er tilpasset alle? det tror jeg og. Men syns den er mer tilpassa ungdom enn barn Lenke til kommentar
Aina Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Naruto er en serie som passer for alle, både barn og voksen, så lenge du ikke bor i USA og har lært at du kan bli syk av å se blod på tv. naruto hentai derimot..... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Naruto er en serie som passer for alle, både barn og voksen, så lenge du ikke bor i USA og har lært at du kan bli syk av å se blod på tv. naruto hentai derimot..... Naruto hentai? Finnes det også..? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Naruto hentai? Finnes det også..? alle store populære anime serier blir gjort om til hentai av fans, fan pics osv.... i alle fall meste parten av dem. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hvis man henger ut på f.eks sider som 4chan så får man se det meste. :!: Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvis man henger ut på f.eks sider som 4chan så får man se det meste. :!: *sjekke ut* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå