Jdronnen Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg har laget hjemmeside til klanen min på CS, men så skal vi ha en egen MEMBER-ZONE , men tacts osv.. Så vil jeg ha en slik "login" ,der man må skirve navnet og pass for å komme inn på den sida! HOW ? -jeg bruker NAME WEBEDITOR ! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Det enkleste er kanskje å bruke htaccess (webserver med Apache) - her er en tutorial. Ellers kan du bruke en php-løsning (hvis du har tilgang til det?). Den dårligste kan være en enkel javascript-løsning. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den dårligste kan være en enkel javascript-løsning. JavaScript kan være bra d... :smile: Du kan ha at 2 tall er koden. Så kan skritet gjøre noe slikt: a+b*a(a+b-a*b/a)*b-a Du kan ogås ha en side for hver bruker Så kan adressen bli http://www.domene.no/cs/matte-svaret/brukernavn.html :smile: Har laget noe lignene, har d vel liggende på PC'en en plass... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå