ZirZ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg lurer på hvordan jeg kan endre/finne ut av admin passoret på min pc.. mvh Anders Lenke til kommentar
b21a Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Kan du kanskje være litt mere spesifik med hensyn til hvilket OS du bruker? Endret 23. august 2005 av b21a Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 tvilsomt, reinstaler os Lenke til kommentar
Marti Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Selvfølgelig kan man finne administrator passordet, men du burde forklare problemet ditt litt bedre. Har du logget på maskinen med en annen administrator konto eller får du ikke logget på i det hele tatt? Lenke til kommentar
ZirZ Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Poenger er at pc-ene er forholds vist låst.. med andre ord få rettigheter.. eneste løsning er nok en boot cd som kan fortelle eller endre admin passordet! Win xp Prof Lenke til kommentar
Marti Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Søk på Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 denne bootisken lar deg endre admin-passord på alle NT-baserte systemer. sett i disketten, følg bruksanvisningene på skjemen og du får endret passordet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå