hemoglobin Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Heisann! Jeg har en T-Bird 1400 Mhz som ikke er "låst opp" og lurer på hva om noe,jeg kan overklokke uten å låse opp prosessoren. Kan jeg stille på FSB, volt og få effekt av det? For å åpne prosessoren, er det bare å bruke blyant på disse broen oppe på prosessoren? Jeg har ingen erfaring med overklokking så jeg ville vært takknemlig for hjelp. Lasse Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Trodde alle T-bird 1400MHz var opplåst jeg. Du kan altså ikke justere multiplier? Fsb-klokking er det mest effektive, da det klokker "hele systemet". Øk litt og litt. Vcore må også økes etter hvert (hvis det ikke er stabilt), noe som medfører ytterligere varme. Vær forsiktig. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg har ikke peiling på T-Bird, men hvis du er ute etter å få en innføring i overklokking og lære det som er mest basic så burde du ta en titt på nybegynnerguidene her på overklokking.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 [*]Url1 [*]Link2 Tomshardware ordner? Lenke til kommentar
WinZ Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg vet ikke hvor mye du kan klokke din prosessor uten å "låse den opp" men det er begrenset. Hvis du i fremtiden bestemmer deg for å "låse opp prosessoren din, er det en fin guid på hvordan man gjør det her på overklokking.no http://www.overklokking.no/cpu/duron-tbird/index.html Men når du driver med overklokking. Husk god kjøling !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå