Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

smc router forstyrrer overføring av lyd og bilde

Anbefalte innlegg

Var veldig usikker på kor eg skulle poste denne, men tok sjangsen på her...

Har en smc trådløs router (54Mbps). i tilleg har eg trådløs overføring av lyd og bilde fra en tuner til en annen tv som står i andre etasje.

Tidligere har dette fungert helt smertefritt, inntil i går. D skar alt seg. Smc'n føcker opp bildet på tv'n. Har prøvd å sette lydogbilderoverføringen på kanal 1, og smc'n på kanal 11, likevell funker det ikkje. Tidligere hadde eg aldri problem...

Er det noken som har noken gode påfunn på ke eg kan gjør? Eller om det er mulig å gjør noke...

Dette er begynt å gå meg på nervene nå :hrm: så eg setter stor pris på alle innspill :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samme problemet her, men det kommer vel av at enhetene sender på samme frekvens . ser år jeg har laptoppen på soverommet og når den begynner å "jobbe" så kommer forstyrelsene som striper på tv

er vel ikke så mye å gjøre med det anet å bytte utstyr som sender på en annen frekvens

Lenke til kommentar
er vel ikke så mye å gjøre med det anet å bytte utstyr som sender på en annen frekvens

Regnet med det ja :thumbdown:

Men lurte på om kanskje det var noen mulighet til å få stoppet dette problemet..

Men disverre nei....

Endret av blaster88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...