ATI vs GeForce Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har tenkt å bestille 4 slike fordi man kan stille hvor fort de skal gå med en knapp uten noen viftestyring(tror jeg) Men så står det at det går ann å koble de direkte til strømforsyningen. Hva betyr det? Har bare tre kontakter for vifter på hovedkortet, en i bruk av CPU, og da har jeg bare to igjen så da er det ypperlig om jeg kan koble dem rett på strømforsyningen... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLF2B2RRPM Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Påmontert sitter både en 3-pins plugg og en 4-pins plugg som gjør at du kan koble viften til hovedkortet eller direkte til strømforsyningen om du ønsker det Det betyr at du kan koble den på en 4-pins molex ( ? ) kontakt fra strømforsiningen. Sånne du kobler til harddisker, cd-romer, enkelte skjermkort osv. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Men går det ann å stille hastigheten med den ene knappen vist på bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå