Jarmo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hello nerds, geeks and Ladys...(og seff. Ø.D) Finnes det et prog. som kan slå av PC når jeg vil, altså f. eks. kl 0200 om natta ? Gratis seff. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Kanskje dette her? ...og der fikk du et par pluss hos vårherre. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg hadde foreslått task scheduler, men den er vel like bra den der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg hadde foreslått task scheduler, men den er vel like bra den der. Shh... Jeg kommer til himmelen nå. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Jeg hadde foreslått task scheduler, men den er vel like bra den der. Shh... Jeg kommer til himmelen nå. Hehe ! Ser i loggen til vårherre at du har advarselsnivå på 40%.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg hadde foreslått task scheduler, men den er vel like bra den der. Shh... Jeg kommer til himmelen nå. Hehe ! Ser i loggen til vårherre at du har advarselsnivå på 40%.... Hvordan kan du se sånt? EDIT: 20% av de er ikke fortjent, se selv: kun et par bilder som var for store og jeg visste ikke at det ikke var lov å spørre etter cd-keys som helt ny bruker Endret 22. august 2005 av datating Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Jeg hadde foreslått task scheduler, men den er vel like bra den der. Shh... Jeg kommer til himmelen nå. Hehe ! Ser i loggen til vårherre at du har advarselsnivå på 40%.... Hvordan kan du se sånt? EDIT: 20% av de er ikke fortjent, se selv: kun et par bilder som var for store og jeg visste ikke at det ikke var lov å spørre etter cd-keys som helt ny bruker :!: Heheheee ! Det var ren gjetting fra min side så det så. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg hadde foreslått task scheduler, men den er vel like bra den der. Shh... Jeg kommer til himmelen nå. Hehe ! Ser i loggen til vårherre at du har advarselsnivå på 40%.... Hvordan kan du se sånt? EDIT: 20% av de er ikke fortjent, se selv: kun et par bilder som var for store og jeg visste ikke at det ikke var lov å spørre etter cd-keys som helt ny bruker :!: Heheheee ! Det var ren gjetting fra min side så det så. [Konspirasjonsmodus] Eller er det hva du vil vi skal tro? Hmm.... [/Konspirasjonsmodus] Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg hadde foreslått task scheduler, men den er vel like bra den der. Shh... Jeg kommer til himmelen nå. Hehe ! Ser i loggen til vårherre at du har advarselsnivå på 40%.... Hvordan kan du se sånt? EDIT: 20% av de er ikke fortjent, se selv: kun et par bilder som var for store og jeg visste ikke at det ikke var lov å spørre etter cd-keys som helt ny bruker :!: Heheheee ! Det var ren gjetting fra min side så det så. [Konspirasjonsmodus] Eller er det hva du vil vi skal tro? Hmm.... [/Konspirasjonsmodus] Ok ! Jeg gir meg, har en krystallkule med AMD FX 57 cpu og Tarotkort basert på Intel-brikkkesett... Endret 22. august 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Min personlige favoritt (koseprogrammet #1): Shutdown Machine 1.1 EDIT: La til bilde Endret 22. august 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Min personlige favoritt (koseprogrammet #1): Shutdown Machine 1.1 Takker ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå