Gå til innhold

Klamme hender og føtter

ostov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet selv, og har startet en behandling med akupunktur (stikker nåler i deg på forskjellige plasser). Ser faktisk ut til å funke også. Jeg har bare vært på 3 behandlinger (à 20min) til nå, men det ser allerede ut til å gi resultater.

Du bør vurdere det. :)

Lenke til kommentar
Jeg har også klamme hender og føtter, men bryr meg lite :p

Ja, men du vet, vi har det i forskjellige grader. Jeg personlig er ganske sterkt "rammet", og måtte gjøre noe for å utbedre det.

Døme: Jeg klarer ikke (80% av gangene) å montere på en plugg på en nettverkskabel. Pluggen bare glipper ut av hendene på meg etter at jeg har holdt på i ca 1 min.

Lenke til kommentar

Har klamme føtter og hender...på føttene er det slik at jeg ikke kan gå uten sokker i sko. Kan gå med sandaler på sommern, men kun ute og hvis det er litt vind... På hendene er det ikke så ille, men er stort sett småklam mesteparten av tiden, plager meg ikke til daglig, eneste er når jeg er med damen, da er det ikke så nice for henne at jeg er klam på hendene...

Mener å ha lest en plass at man kan ta en operasjon i svettekjertelen i armhulen for å bli kvitt/redusere klamheten....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...