ostov Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei! Jeg har veldig klamme hender og føtter. Er det noen som har noen tips eller erfaring på å fjerne/redusere dette? Vurderer å gå til hudlege, men kanskje det finnes noen tips her. Takk Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har samme problemet selv, og har startet en behandling med akupunktur (stikker nåler i deg på forskjellige plasser). Ser faktisk ut til å funke også. Jeg har bare vært på 3 behandlinger (à 20min) til nå, men det ser allerede ut til å gi resultater. Du bør vurdere det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har også klamme hender og føtter, men bryr meg lite Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har også klamme hender og føtter, men bryr meg lite Ja, men du vet, vi har det i forskjellige grader. Jeg personlig er ganske sterkt "rammet", og måtte gjøre noe for å utbedre det. Døme: Jeg klarer ikke (80% av gangene) å montere på en plugg på en nettverkskabel. Pluggen bare glipper ut av hendene på meg etter at jeg har holdt på i ca 1 min. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ah. ja daså. om jeg holder på i 10 min kanskje, så blir jeg sånn ( nesten ) Lenke til kommentar
ostov Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Koster ikke det en del å ta akupunktur? Er det noen som vet om noe jeg kan kjøpe på apoteket? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg ville gå til en lege. Ellers spenner vel kjerringrådene fra det opplagte (talkum) til det obskure (teposer). Kanskje denne kunne være tingen: Tørkemus for klamme hender Geir Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 så kald ut og bruke den musa jeg har klamme føtter Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Bruk talkum etter at du har vasket dem, sokker som puster (ull/bomull) og sko med god ventilasjon. Geir Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Blir bare klam på hendene når jeg sitter i et par timer i strekk foran pc'n. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Drikker du kaffe eller koffeinholdige saker. så kan det være svaret. Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har klamme føtter og hender...på føttene er det slik at jeg ikke kan gå uten sokker i sko. Kan gå med sandaler på sommern, men kun ute og hvis det er litt vind... På hendene er det ikke så ille, men er stort sett småklam mesteparten av tiden, plager meg ikke til daglig, eneste er når jeg er med damen, da er det ikke så nice for henne at jeg er klam på hendene... Mener å ha lest en plass at man kan ta en operasjon i svettekjertelen i armhulen for å bli kvitt/redusere klamheten.... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hehe, klassen hadde "touch" trening i dag, jeg kjedet meg og tok et par farts tester, etter 5 på rad ble jeg "klam" i hendene.. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Finnes det ikke en deo på apoteket som gjør at svettekjertlene roer seg litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå