opticus Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) hvordan skjuler man filtyper uten å velge at hver enkelt fil skal skjules, la oss si at jeg vil skjule alle *.aaa *.bbb *.ccc, hvordan gjør jeg det? Endret 22. august 2005 av opticus Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Attrib kommandoen i et kommandovindu burde gjøre jobben http://www.microsoft.com/resources/documen...-us/attrib.mspx Lenke til kommentar
opticus Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 alle filene ligger på en read only server og det er kun denne ene maskinen som ikke skal kunne se noen av filtypene, attrib setter vel på filene og ikke på extentions, dvs filtyper? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 fant ut av det, det ligger forresten på en linux server, men det er der det måtte gjøres, jeg bare skrev inn: hide files = /*.aaa/*.bbb/*.ccc/ så var alt som jeg ville denne kan vel kanskje flyttes til linux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå