Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) http://www.notteknekker.no/ Lav kvalitet, da. Endret 1. september 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 De som har litt kjennskap til makroøkonomi og den industripolitikken Norge kjører i dag forstår nok det underliggende budskapet til reklamefilmen. Dette er ikke bare en reklamefilm men enmarkering for hva fremtiden bør bringe. Synes dette er en av de mest geniale reklamefilmene jeg har sett. Vi to er på samme bølgelengde, budskap og synenergi.... Lenke til kommentar
abrj Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tok tiden på den i sted og fant ut at den er 3:15 lang... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 *laste ned* Den er jo dritbra. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 For en gangs skyld en god reklamefilm, skal inrømme at jeg måtte smile litt når jeg så tittelen på slutten.. "Nøtteknekker siden 1814" Har sansen for "feelgood" reklamer. Så enig, så enig... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hmm, gjetter meg til at dem som jobber eller har en nær slektning som jobber innenfor aker har fått seg en plate med filmen på. var i hvertfall slik her i huset... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Skjønner ikke hvorfor så mange liker denne reklamen. For meg er det 4 minutters oppgulp av kjedelig, pretensiøst, selvhøytidelig koreografironking. Synes de burde sendt denne reklamen en eneste gang i forbindelse med ett eller annet stort idrettsarrangement eller en serie mange ser. Blir altfor mye av den og jeg hater den allerede mer enn jeg hatet joike-anna og hun geliske dansedama på discovery. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hahahaha Villmink. Hva skjedde med de gode gamle Lotto(nei, ikke Verdal!), VG og Solo-reklamene? Det var kunst! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg digger den. En av de få reklamene som ikke irriterer. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hahahaha Villmink. Hva skjedde med de gode gamle Lotto(nei, ikke Verdal!), VG og Solo-reklamene? Det var kunst! Digget den med Taxi-sjåføren. En av mine favoritter. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg digger sangen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg tenker på f.eks: - Solo-reklamen på restauranten med den homofile mannen og den flørtete jenta. - Lotto-reklamen med den italienske limousinen. - VG-reklamen på toget. Lenke til kommentar
r Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Den reklamen der er kvalitet! Fengende låt, lastet den nettopp ned på en av skolens datamaskiner Første gang jeg så den skjønte jeg ikke det var en reklame, jeg trodde det var en musikkvideo. Så kom min søster og ville skifte kanal; "Ey, eg følger med på noe her!" måtte jeg si da Ble ganske overrasket da jeg fant ut at det var en reklame. "Lille speil på veggen der, si meg, hvem er tøffest i trynet her?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Urk. Den er skikkelig dårlig. Erik Poppe kan bedre. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Hva heter den sangen i den Taxi-sjåføren reklamen egentlig? Endret 2. september 2005 av mX mann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva heter den sangen i den Taxi-sjåføren reklamen egentlig? Det er ikke Sweet - Ballroom Blitz du mener? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva heter den sangen i den Taxi-sjåføren reklamen egentlig? Det er ikke Sweet - Ballroom Blitz du mener? jo den var det. Takk Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Man blir LEI AV DEN etter et par ganger for å si det sånn, spør du meg da. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg synes den sangen er dritstygg. Lenke til kommentar
r Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hmm.. Jeg har hørt den en del ganger i dag, og jeg liker den fremdeles. Er ikke lei (enda)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå