nadz79 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er det noen som har Aker Kværner sin reklamefilm liggende eller eventuelt vet hvordan man kan får tak i den. Så den nettopp på TV2. Reklamen er en 3-4 minutters musikkvideo som som kjøres etter 21 nyhetene og den var utrolig bra gjennomført. Både melodi, tekst og video var fengende! Skulle gjerne hatt denne. blir sannsynligvis en ny bra allsang for sene fullekvelder Andre som har sett den og har kommentarer ? Poenget med hele posten var å høre om det er noen som har rippet den fra TV eller eventuelt vet hvor man kan få tak i den.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva med å poste i Film/TV kategorien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 http://www.notteknekker.no/ Lenke til kommentar
nadz79 Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Takker!! denne var genial! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Så den i dag, den var stilig. Og sikkert ikke billig. Og den gikk vel rett før og ikke rett etter TV2-nyhetene. Edit: Så feil på tidspunktene, den gikk visst både før og etter nyhetene. Endret 22. august 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Direkte billig var den ikke, nei. Kampanjen koster over 7 millioner kroner, jmf. "Røkke kjøper tv-tid." Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Syv millioner for en så lang reklame er da ikke verst, hvis det er med det det kosta å lage filmen, og at den ikke går bare i ei uke elns. Pappa jobber i aker. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Finn.no brukte minst ti ganger den summen på dei morsomme reklamefilmane sine, så det er faktisk en heilt grei pris. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg syns den var kjedelig. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Syv millioner for en så lang reklame er da ikke verst, hvis det er med det det kosta å lage filmen, og at den ikke går bare i ei uke elns.Pappa jobber i aker. Hehe, pappa óg. Jeg syns den var kjedelig. Ikke enig. Synes det er tøft at det kommer noe annerledes. Den traff meg ikke så fryktelig mye, men så er nok ikke jeg helt i målgruppen. Men utenom at den kanskje var litt lang, så synes jeg den var stilig. Som sagt - de gjør noe annerledes, har en "gladreklame". En form for musikkvideo, med skikkelig musikk og et fint budskap. Tomlene opp. (Nå er jeg kanskje ikke 100% habil, siden jeg muligens er påvirket av min far som var veldig fornøyd med den. Men er ikke ansatt der selv. ) Og når det gjelder kjedelige reklamer, så er det mange jeg heller skulle ha hoppet over enn denne. Det finnes ganske mange kjedelige reklamer der ute, og jeg synes ikke dette er en av dem. Men, men - smak og behag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg så den nå. Original, men ikke så utrolig bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Såg den eg og, først såg eg den når reklamen starta, så merka eg at den fortsatt gjekk etter 2-3 minutter og begynte å lure på kven som hadde råd til slikt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Røkke bruke sine penger på sånt?, men det skal han så få lov til. Han driter jo penger Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 grei den, men den var ikke WOW akkurat Lenke til kommentar
nadz79 Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 De som har litt kjennskap til makroøkonomi og den industripolitikken Norge kjører i dag forstår nok det underliggende budskapet til reklamefilmen. Dette er ikke bare en reklamefilm men enmarkering for hva fremtiden bør bringe. Synes dette er en av de mest geniale reklamefilmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Enig. Denne var genial. Og vel så mye en appell til politikere som en ren reklamefilm. Den kommer sikkert i en kortere versjon etterhvert, ettersom 3-4 minutter reklamer i prime-time slettes ikke er billig. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 De som har litt kjennskap til makroøkonomi og den industripolitikken Norge kjører i dag forstår nok det underliggende budskapet til reklamefilmen. Dette er ikke bare en reklamefilm men enmarkering for hva fremtiden bør bringe. Synes dette er en av de mest geniale reklamefilmene jeg har sett. Helt enig! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 For en gangs skyld en god reklamefilm, skal inrømme at jeg måtte smile litt når jeg så tittelen på slutten.. "Nøtteknekker siden 1814" Har sansen for "feelgood" reklamer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nå syns jeg den er kjempesøt. Noen som vet om den ligger på nett et sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå