Cho-san Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 får opp denne feil meldingen. kan ikje overføre filen Tsdata\control\control1.dat nokon andre som har hatt same problem? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er dette under eller etter installasjon? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Mulig du mangler en fil. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hvis dette er under instalasjon, se etter om: Cd'n ikke har masse riper og fett flekker. Anti-Virus er skrudd av. Hvis dette er når du skal kjøre spillet: Instaler spillet på nytt, eller spør en kamerat om den filen du mangler. (Han må altså ha The Sims 2) Lykke Til! Endret 22. august 2005 av ConeX Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 det er under instalasjon. og det skjer etter ca 35 % Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvis dette er under instalasjon, se etter om:Cd'n ikke har masse riper og fett flekker. Anti-Virus er skrudd av. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du kan også prøve og bytte CD/DVD-ROM, og prøve og instalere. Husker at jeg hadde en CD/DVD-ROM som ikke var helt god, etter jeg byttet den ut fikk jeg aldri noen lese problemer nesten. Kan være at den har fått seg en smell. Anyway, Good Luck Lenke til kommentar
jally Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 får opp denne feil meldingen. kan ikje overføre filen Tsdata\control\control1.dat nokon andre som har hatt same problem? 4718890[/snapback] Jeg har samme problem.. Men til meg skjer det etter 23%. Kjipe greier for platen er nesten helt ripefri.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå