Gå til innhold

Første Cs film, kom å se den

Anbefalte innlegg

har lagd min første CS film, faktisk tror jeg det var første film i det hele tatt, men kan dere se den, og gi meg tips, hva er dårlig, hva er bra, sånne ting.. Men det er ikke noe jeg har über gamer skillz film. Den skal bare være litt morsom og bra.

Her er link: http://media.putfile.com/Cs-Movie41

hvis noen lurer på hva som skjeddde med slutten, så fikk jeg ikke uploda hele slutten, men det sto bare Music: M C Hammer U Can't Touch This

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhm vel. Helt standard førstegangsfilm for unge tenåringer som vil lage fragmovie.

Med det mener jeg:

- Kjedelig intro som gjerne bare består av ren tekst

- Stygg musikk

- Fryktelig frags

- Gjerne public

- Og sist, men ikke minst, videokvalitet som får stumfilm til å virke som hjemmekino

Slapp av, vi har sett dette før.

Prøv deg fram med mer avanserte programmer og bruk litt mer tid neste gang. Øvelse gjør mester.

Sigga, skinsene er fra CZ. Kommer automatisk når man spiller 1.6 med en CZ-konto med mindre man fikser det.

Endret av niXon^^
Lenke til kommentar

Vel her er mine meninger om filmen:

*Elendige frags - du har med frags der du kommer bak folk og tar dem i ryggen med elendig spray. Alle fraggene er fra public og da forventes det i det minste at det skal være sinnsyke kills, men dette er bare dårlig.

*Elendig kvalitet - du har ikke fjernet hud, radar og startmoney osv. Du har også stygge custom modeller. Ellers er overall kvaliteten på filmen også dårlig.

*Bare frags fra de_dust2

*Ikke noen bra effekter

Gir denne filmen karakter 1/10 :thumbdown:

Ikke bli lei deg, jeg sier bare fakta her - filmen er dårlig...

Anyway, lykke til med videre moviemaking ;)

Lenke til kommentar

lol, alle har vel sin smak da :p jeg vet at det ikke var noen "spektakulære" kills.

men jeg har tross alt skole, 3 andre hobbyer som jeg driver mye med, så jeg tror ikke jeg noen gang kan skryte av at jeg har veldig skills. :cry: Men nok folk har spammet at jeg har dårlig frags og dårlig opptak, nå vil jeg heller vite hvis det var noe annet. :thumbup:

takk for replies :D

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...