Kakofoni Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 blokking er det beste som noen gang har skjedd!Jeg har blokket en del fjortisser som har lagt meg til bare for å kunne skryte på seg en lang kontaktliste. Det er irriterende å se alle de stygge fjortissnickene sprette opp og ned nede til venstre Huff, ja Har vel blokka og sletta rundt 20 fjortisser "r d dg på bilde? u r styg azZzZzzZ!!!" Den har jeg hørt mange ganger.. Hehe, var en fjortiss som likte meg skikkelig Jeg likte ikke henne, men synes hun var grei Kjæresten min overtalte meg til å blokke henne Noen fortjener bare blokkeknappen, men blokking uten forvarsel eller særlig grunn er bare dumt Sånn som i videoen: han treffer en jente, de snakker skikkelig mye, plutselig blokker hun han. Fælt Btw, kan teksten jeg også Fikk skikkelig dilla på den en gang Noen som veit hvor man får tak i tab på den? Den hadde vært kul å spille på skoleavslutning http://www.mxtabs.net/tabs.php?path=Guitar...+Hates+Me,51174 Der har du den. Velg versjonen du liker best Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tusen takk, kråkemannen! :!: Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det er vel nede til høyre..? Nei, fordi jeg sitter alltid med ryggen til pc-en Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ikkje spesielt morosam, men underhaldande. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Nei, fordi jeg sitter alltid med ryggen til pc-en Eller at du ikke kan forskjell på høyre og venstre Eller at du har fiklet litt mye med skjermdriverene, slik at du har speilvendt hele skjermen Anyway, bra at det fantes tab arr på den sangen da Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) *Noen andre var før meg med samme link* Endret 26. august 2005 av Falcon1975 Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Blokking er en feig måte å unngå at man ikke vil snakke med en person, bra flash da :!: Lenke til kommentar
Lubber Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Blokking er forbeholdt innpåslitne idioter, er jo bare hjerteløst å blokke folk uten videre W-T-F, O-M-F-G! Lenke til kommentar
maea Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 skjedde med meg en gang å. biatch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå