Z4rgo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den var jo litt morsom da Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 værste er at det har hendt meg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Utrolig bra flash da Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er vel et halvt års tid siden sist den var her nå, så det var på tide at noe la den ut igjen Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Sweet Forresten, hvorfor er det slik at det bare er jenter som blokker? Skjønner de ikke at de bare kan lavær å svare personen, hvis de ikke vil snakke med den. Hvis man blocker, så har man jo INGEN mulighet til å snakke med den personen igjen. Hva om den personen faktisk har noe fornuftig å si? Jaja, lenge leve "Borte" og ikke svare sier nå jeg Endret 22. august 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 værste er at det har hendt meg Har skjedd meg også En jente jeg var lost i blokka meg iskaldt! Jeg lærte henne å spille trommer, for faen Men, men Lo godt av denne sangen da jeg først så den Begynner å bli en stund siden nå Btw, masse kult på hjemmesiden til artisten Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Blokkering syns jeg bare trengs å brukes mot virkelig innpåslitne folk. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 blokking er det beste som noen gang har skjedd! Jeg har blokket en del fjortisser som har lagt meg til bare for å kunne skryte på seg en lang kontaktliste. Det er irriterende å se alle de stygge fjortissnickene sprette opp og ned nede til venstre Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 OMG!!! jeg kan den utenatt..! lurer på hvor mange ganger jeg har sett den.... hehe... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det skjedde med meg en gang! Da ble jeg lei meg! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 blokking er det beste som noen gang har skjedd!Jeg har blokket en del fjortisser som har lagt meg til bare for å kunne skryte på seg en lang kontaktliste. Det er irriterende å se alle de stygge fjortissnickene sprette opp og ned nede til venstre Huff, ja Har vel blokka og sletta rundt 20 fjortisser "r d dg på bilde? u r styg azZzZzzZ!!!" Den har jeg hørt mange ganger.. Hehe, var en fjortiss som likte meg skikkelig Jeg likte ikke henne, men synes hun var grei Kjæresten min overtalte meg til å blokke henne Noen fortjener bare blokkeknappen, men blokking uten forvarsel eller særlig grunn er bare dumt Sånn som i videoen: han treffer en jente, de snakker skikkelig mye, plutselig blokker hun han. Fælt Btw, kan teksten jeg også Fikk skikkelig dilla på den en gang Noen som veit hvor man får tak i tab på den? Den hadde vært kul å spille på skoleavslutning Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Denne er også morsom: http://www.darkhole.dk/sjov/sjovflash/playboy/playboy.html Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 SHHHE FREAKING blockked me Neida Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 blokking er det beste som noen gang har skjedd!Jeg har blokket en del fjortisser som har lagt meg til bare for å kunne skryte på seg en lang kontaktliste. Det er irriterende å se alle de stygge fjortissnickene sprette opp og ned nede til venstre Det er vel nede til høyre..? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 stilig stilig....fikk en god latter ...kvinnfolk...foresten kan gi ett par tankevekkere mens vi er inne på det. jenter har ikke guttevenner (dette er gutter som di har på vent i tilfelle de blir lei DEG) jenter forteller ALT til besteveninna si (tror du a ikke gjør det så bra for deg) jenter ER like ville i fylla som gutter og er like pån ( grunnen til at du ikke får vite det er at di er litt mer slue enn deg og skryter ikke om det til kameraten sin etterpå) hehe mange våte blikk nå..? ta det me en klype salt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå