PerB Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er det behov for 2 tråder med samme spørsmål? Se http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=458314&hl= Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Og da har en vennlig moderator slått sammen de to trådene til en. Alle svarene ligger nå her. Geir Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 du sa prøblemet var å loade? det kan være at du har en gåen hdd eller at det er mer enn du trenger på den. hvor stor hdd har du? hva slags og hvor full? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Min PC vart plutselig treig, eg fant ut at ein eldre 30GB harddisk var problemet, så det er ikkje umulig nei. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Alle hddene er ganske så nye, alle er kjøpt det siste året, Specsa på de er i første tråd. Legger med et bilde av partisjons tabellen. Prøvde og reinstallere Windows på en annen HDD, 200gb nå klarer jeg BF2 smooth... Er kanskje det at jeg hadde Windows og alle spilla på samme disk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå