ludolf_89 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) er det mulig å få kjøpt dette lcd displayet løst: lcd display uten å måtte kjøpe hele kabinettet? har veldig lyst på dette takker for svar Endret 22. august 2005 av ludolf_89 Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tror nok ikke det, men du kan jo sette inn et LCD display da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kjøp heller et ifra hammar.no! Eller ifra crystalfontz.com om du vil ha mer avanserte LCDer.. Lenke til kommentar
ludolf_89 Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 ja di ser jo heilt greie ut desse lcd-displaya, men det på bzerk kabisset, er jo helt rått, og så er det viftestyring også. så jeg lurer forsatt på om det kan kjøpes løst, for det var jo det jeg spurte om var det ikkje Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ja di ser jo heilt greie ut desse lcd-displaya, men det på bzerk kabisset, er jo helt rått, og så er det viftestyring også. så jeg lurer forsatt på om det kan kjøpes løst, for det var jo det jeg spurte om var det ikkje send en mail til microplex og hør da Lenke til kommentar
ludolf_89 Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Har sendt mail til microplex, og dei sa at det ikkje gjekk ann Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Kontakt heller bZerk. Du har nok større sjans da Lenke til kommentar
ludolf_89 Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Kontakt heller bZerk. Du har nok større sjans da hvordan skal eg kontakte det da? eg søkt i google og fant ingen hjemmeside Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Klarer ikke finne noe jeg heller, men ring MP og spør, de har Tlf. nummer og alle slike ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå