aklla Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg skal ha ett nytt kabinett, men finner ikke noe som passer helt mine behov... har disse kravene: * plass til minst 5 harddisker + diskettstasjon * plass til 2 cd-rommer * lite(viktig) * skal se ok ut, helst med vindu * pris * trenger ikke psu * plass til 120mm vifte(til radiator) * helst ikke "juletre"-stil på det *vekt skal ha nytt fordi jeg må dra med pc`n litt, og skal ha med hele pc`n og bagasje på en tur.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kombinasjonen lite + 5 harddisker, 1 floppy og 2 cd-rommer er ikkje så grei. Kor mykje har du tenkt å spandere på det? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 tenkte opp til 1000, men gjerne mindre Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 her har du et kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301659&cks=PRL Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dette syns jeg er kult! det er ikke så stort heller, men plass til det meste Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dette syns jeg er kult! det er ikke så stort heller, men plass til det meste ser bra ut det der Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 skulle til å bestille det i går men fant ut at jeg ikke hadde så mye penger >_< og at jeg har ett som funker! men det er ganske pent å se på Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Dette syns jeg er kult! det er ikke så stort heller, men plass til det meste ser bra ut det der ja kan anbefales! kompis av meg har det han er fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå