daadida Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei har nettopp satt sammen en ny pc, og hadde fått alt til å fungere bra. Koblet til den gammel HD'en for å kopiere noen filer til den nye. Når jeg så stoppet maskina og tok ut gammel disken igjen og skulle starte opp igjen ble det bare en slags flimmer med masse farger på som varierer litt etter hvor pc'en er i oppstarten og så etter en stund restarter pc'en seg bare igjen. Noen som har noen slags anelse på hva som kan ha skjedd. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Velkommen til forumet! Det kan virke som du har skadet noe inne i pcen. Lenke til kommentar
daadida Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Jo jo tenkt tanken selv men ikke noe ser ut til å være fysisk skadet, og dro ut kontakt og brukte antistatisk armbånd så kan ikke helt skjønne det. Men kan jo tyde på at skjermkortet kanskje har tatt kveld jeg vet ikke Lenke til kommentar
schwami Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det høres ut som om minnet på skjermkortet har tatt kvelden. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 prøv oppdater skjermkortdrivere, mulig du har dratt over noe spillinnstillinger ifra annet skjermkortdrivere. ev ati/nvidia konflikt. Lenke til kommentar
daadida Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Kan ikke gjøre noe for ser ikke noe av d som skal stå på skjermen bare forskjellige kunstverk av fine farger i forskjellige mønstre. Og etter en stund restarter maskina. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hold f8 under oppstart, prøv sikker modus, slett skjermkortdriver. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jo jo tenkt tanken selv men ikke noe ser ut til å være fysisk skadet, og dro ut kontakt og brukte antistatisk armbånd så kan ikke helt skjønne det. Men kan jo tyde på at skjermkortet kanskje har tatt kveld jeg vet ikke Jeg tenkte ikke på statisk elektrisitét, for slik skade klarer du ikke å påføre maskinen. (selv om det påstås) Jeg tenkte mer på fysisk skade av f.eks. brikker og kondensatorer. (om du f.eks. har kommet borti noe) Jeg anbefaler at du får testet pcen med et annet skjermkort, for å sjekke om det er skjermkortet som har tatt kvelden (tidlig). Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kansje det er pikselfeil?? Lenke til kommentar
daadida Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 (endret) ingen forskjell, ja må vel bare ta turen innom databutikken i morgen for dette kortet er pci express og jeg har ingen andre med den standarden å prøve med, ellers hadde jeg gjortdet forlengst Endret 22. august 2005 av daadida Lenke til kommentar
daadida Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Var nok skjermkortet som hadde konka, fikk nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå