Petterahl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvorfor har noen synlige eller markerte blodårer? Slik at dem "stikker" ut av hånden, ikke alltid like fint. På meg er dem der stort sett, men til tider så går dem bort. Dog kommer dem relativt fort tilbake, men stort sett er dem der! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 sånn har jeg men jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvis du har tynn hud, blir det ekstra synlig, og hvis du nettopp har trent så utvider blodårene dine seg, noe som gjør at de stikker lenger ut enn vanlig. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Google. Noe interessant å by på der. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Google. Noe interessant å by på der. Forumet også Lenke til kommentar
allyse Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lav fettprosent og større muskler presser blodårene utover. Generelt sett lav fettprosent gjør det på de fleste. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Blodårer som ofte overfører store mengder blod utvider seg vel også? For eksempel de som går over biceps på folk som trener mye biceps. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Utstående blodårer har utviklet seg over tid, så det skal bli lettere å sette sprøyter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vitaminer. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Lav fettprosent og større muskler presser blodårene utover. Generelt sett lav fettprosent gjør det på de fleste. Kan være en god grunn, men ikke den eneste - har godt synlige blodårer selv og ikke akkurat lav fettprosent Forøvrig, DevN, takk for info Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har slik at det ikke syntes så godt til vanlig (på armen), men når jeg trener eller jobber, så popper de opp. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Lite underhudsfett, generelt folk med lav fett prosent. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvorfor har noen synlige eller markerte blodårer? Slik at dem "stikker" ut av hånden, ikke alltid like fint. Mange damer elsker det. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Lite underhudsfett, generelt folk med lav fett prosent. Skjønte ikke helt den, altså folk som HAR blodårer som har lav fettprosent? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Synlige blodårer = kreft Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Mange damer elsker det. det er ikke alle altså, venninna mi freaker ut av sånt. Hun greier ikke se på det en gang. selv har jeg veldig tydelige blodårer over hele ryggen, men de stikker heldigvis ikke ut. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Lite underhudsfett, generelt folk med lav fett prosent. Skjønte ikke helt den, altså folk som HAR blodårer som har lav fettprosent? Håper da alle på forumet har blodårer. Men det er de med lav fett prosent som har tydelige blodårer om det var det du mente. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Synlige blodårer er et resultat av flere faktorer, som genetikk og grad av kroppsfett. kroppstemperatur, psykisk tilstand, kroppens væskeinnhold, treningstilstand har også en god del og si. , med trening "pumper" man mer blod inn i musklene, og dette gir mer framterdende blodårer. Man kan variere med bevisste metoder i forhold til de nevnte punkter, for å forsøke å påvirke til mer framtredende blodårer. Først og fremst gjennom lavt kroppsfett. Det medfødte anlegget legger som sagt premissene. www.trim.no Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Er det noen som aner hvorfor de aller aller fleste har noen små synlige blodårer under armhulen og den delen der? Er huden veldig tynn der eller noe? Anonymous poster hash: ccbf6...cc4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå