NorLord Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei Noen erfaringer ? Alt av intersesse,på godt og vondt.Har lest endel reviews men vil heller høre med dere her på forumet. Hvor kan man få tak i de "gamle" ProMedia 2.1 evt ? Har lett litt rundt på både qxl,bruktbørser for både data relaterte saker og audio.Må si jeg sliter med å finne de. /jan Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hei. De høytalerne du snakker om er gått ut av produksjon. Ville veldig gjerne ha dem de var stilrene og ga vist veldig bra lyd. Jeg måtte nøye meg med den nye serien syntes de var litt snåle i utseende men det er gått over. Synes lyden er bra med en stor tung sub.Skal ikke uttale meg for mye for jeg er ikke noen expert Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vet ikke helt hva som er nytt eller gammel, men jeg har ihvertfall dette (ProMedia 2.1) og er storfornøyd. Men ting kan jo alltids bli bedre! Noe som er litt negativ er at volum kontrollen er litt følsom, og at det kommer litt "transformator" støy fra strømforsyninga. Denne støyen skal egentlig ikke være der. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei, siden du spør .. jeg vurderer å selge mine Klipsch Promedia 2.1. Send meg en mail: martis(AT)stud.ntnu.no Eneste "problem" er at jeg helst vil selge dem i Trondheimsområdet, for å slippe postforsendelser, som jeg synes det er litt mye stress med. Har dessuten ikke emballasjen lenger, så da begrenser forsendelsesmulighetene seg av seg selv egentlig.. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har også den gamle typen av disse høytalerne og må si jeg er meget godt fornøyd, men med en pris på ca. 2500 som jeg betalte da, hadde jeg nok heller godt for det største settet til Logitech med 5.1 i dag tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå