Xanitra Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Min utfordring er hvilken sub jeg skal kjøpe: Denne: http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=7,21,76&id=685 eller Denne: http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...fer.htm?id=5609 Rommet er gutterommet, så det er ca, 4x4x3 meter. Hvilken av de over tror dere er best? takk for hjelp. Endret 22. august 2005 av Xanitra Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Får kun den øverste lenken til å funke. Hva slags musikk pleier du å spille? Rock,Ballade, heavy, akustisk? Endret 22. august 2005 av cybervision_ Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 (endret) jeg pleier da å spille skikkelig dundrende techno musikk. Thunderdome og lignende kjør- Ellers er det alt mulig rart. om du ikke får den andre linken til å funke er den andre linken snakk om en DALI Suite S1.5 Subwoofer copy paste det inn i søke feltet på hifiklubben.no så skal den dukke opp. Endret 22. august 2005 av Xanitra Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hm, tror ikke den SA suben er noe da. Hva skal suben spille sammen med? Suite suben så mer potent ut, men har ikke hørt den. En sub som mange på Avforum anbefaler er SVS PS10-ISD. Skal visstnok rocke veldig bra. Kommer litt an på hva du skal pare den med. Kommer på 5K med moms. Hvis du derimot vil holde deg til butikkene du nevnte så får du jo Cerwin Vega 15" for 4K, kanskje ikke korrekt hifi, men tror den trøkker bra. Endret 22. august 2005 av cybervision_ Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 suben skal spille sammen med disse; CERWIN-VEGA CLSC-10 Høyttalere disse er også søkbare på http://www.hifiklubben.no Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 En sub som mange på Avforum anbefaler er SVS PS10-ISD. Skal visstnok rocke veldig bra. Kommer litt an på hva du skal pare den med. Kommer på 5K med moms. æsj, glemte å si at suben skulle KUN brukes til musikk. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvis du allerede har Cerwin Vega, hvorfor ikke kikke nærmere på suben jeg skrev om i forrige innlegg? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Jeg har lest test på DALI Suite S1.2 i L&B,den suben gjorde det mildt sagt elendig. Om S1,5 er bedre vet jeg ikke. Du bør også vurdere Velodyne sine suber. De har også med fjernkontroll,det er en STOR fordel. Det gjør justeringen til en lek. Denne Yamahaen har gjort det meget bra i de testene jeg har lest på den. Den bør også vurderes. Endret 22. august 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Hvis du derimot vil holde deg til butikkene du nevnte så får du jo Cerwin Vega 15" for 4K, kanskje ikke korrekt hifi, men tror den trøkker bra. det er denne jeg har nå. Men denne er nok ikke nøyaktig nok for 250 BPM med hardcore techno musikk. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Du vil altså ha noe som er kjappere? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 (endret) å ja. han karen på sjappa på hificenter kjeden nede i byen her, sa den lille 35x35x35 var rask som fy. Men den er da så liten... Endret 22. august 2005 av Xanitra Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hvis du vil ha noe som er kjappere så tror jeg ikke en 15 tommer er veien å gå. Hvis du har en butikk i nærheten så ville jeg rett og slett gått ned med en CD med sanger du vil teste med og bedt om en demo med din egen CD. Ikke alltid størrelsen som teller. Jeg har selv en Focal 11" og vinduene klirrer for det om når du ser film. OT: Den hjemmesiden din må være det minst brukervennlige jeg har vært borti Endret 22. august 2005 av cybervision_ Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 OT: Den hjemmesiden din må være det minst brukervennlige jeg har vært borti hehehe, det er det som er meningen. Jaja, så du mener det ja? Men er ikke 35x35x35 ekstremt lite? Vil en slik i det hele tatt skape noe smell? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Min har disse målene: 340 x 323 x 38 mm I bunn og grunn så bør du ta en lytterunde, eventuelt stikke innom www.avforum.no, mange folk der med peiling i motsetning til her, meg selv inkludert. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Cybervision> du har da peiling du kis. Jeg har valgt å gå for denne. Tusen takk for hjelpen din http://www.lsound.no/index.php?side=info&id=1432 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) der tror jeg du kommer til å bli fornøyd! Endret 22. august 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heh, jaja, får håpe du blir fornøyd da. Jeg har som sagt ikke mye erfaring med sakene, men SVS skal visstnok være noe av det rammeste du får av suber. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 ja det har jeg også hørt. de selger også bare til privatpersoner da! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Cybervision> du har da peiling du kis. Jeg har valgt å gå for denne. Tusen takk for hjelpen din http://www.lsound.no/index.php?side=info&id=1432 åå nå fikk jeg lyst til og bytte sub altså jeg tror ikke tråstarteren blir misfornøyd , svs har jo utmerkede brukeromtaler Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Cybervision> du har da peiling du kis. Jeg har valgt å gå for denne. Tusen takk for hjelpen din http://www.lsound.no/index.php?side=info&id=1432 åå nå fikk jeg lyst til og bytte sub altså jeg tror ikke tråstarteren blir misfornøyd , svs har jo utmerkede brukeromtaler Du må da unne deg en sub du også. Den kommer på 5500 kroner, å den sendes i november, plenty med tid til å spare til monsteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå