Gå til innhold

Veldig strenge på god emnetittel i en kategori?

Anbefalte innlegg

Hallo,

dette er ikke ment som noen voldsom kritikk, men hvorfor må dere være så enormt firkanta på emnetittelen i Hjelp til Kjøp/salg av pc? Mange bruker emnetittelen: Hvor mye er min pc verdt? Isteden mener dere at man f.eks. skal skrive:

Verdi-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år

Verdi-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD

Dell P4 2.4GHz 3 år gammel verdi?

Er jo enig i at det er litt bedre, men mange av de som poster det er jo relativt nye brukere. Har sett at en del av dere "sjefer" har lagt inn sånn innlegg om god emnetittel og det er bedre enn å stenge en tråd som allerede er i gang...

Endret av datating
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. dette er tatt opp før, se bl.a: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=455556

2. øverst på siden står det:

user posted image  Retningslinjer

Denne kategorien inneholder egne retningslinjer for bruk av emnefelt og minimumsinformasjon ved oppretting av ny tråd.
Retningslinjene finner du her
Brudd på disse retningslinjene vil føre til stenging av tråd.

er ikke det bra nok, eller kan ikke nye brukere av forumet lese?

Endret av Cilleron
Lenke til kommentar

QUOTE (Wobokel @ 22/08/2005 : 20:44)
QUOTE (erlendru @ 22/08/2005 : 19:43)
Nå begynner det å bli ganske mange tråder om dette synes jeg!

det er fordi det er mange brukere som reagerer på det.

Nei!? Det er fortsatt ikke nødvendig å opprette en ny tråd hver gang det er et dårlig emnefelt :ermm: Satt litt påspissen hvertfall :p

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke søkte etter liknende tråder før, men hadde ikke lest noen om akkurat dette så startet en egen en. Er da greit for meg at reglene er sånn, men for helt nye er det kanskje heller ikke så enkelt å vite hvor man skal lese alle de forskjellige reglene?

Lenke til kommentar

QUOTE (Ongabonga @ 22/08/2005 : 21:16)
QUOTE (datating @ 22/08/2005 : 21:04)
Er da greit for meg at reglene er sånn, men for helt nye er det kanskje heller ikke så enkelt å vite hvor man skal lese alle de forskjellige reglene?

Man godtar disse før man blir registrert...

Men kor stor prosent av dei som registrerer seg leser desse? ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (zeph @ 22/08/2005 : 21:18)
Er da greit for meg at reglene er sånn, men for helt nye er det kanskje heller ikke så enkelt å vite hvor man skal lese alle de forskjellige reglene?

Men kor stor prosent av dei som registrerer seg leser desse? ;)

en tier på at det blir færre og færre av de nye som kommer som faktisk leser det..

Lenke til kommentar

Nei, det gjør man faktisk ikke.

Man godtar kun retningslinjene, de reglene jeg snakker om er jo noe eget til akkurat det forumet.

Lenke til kommentar

Som sagt det finnes tråder om dette under tilbakemeldinger tidligere. Som sagt er dette er resultat av at denne kategorien tidligere var dominert av liten spesifikke emnefelt (de fortalte lite om hva den aktuelle tråden var om). De nyeste forumbrukerene vil få en mulighet til og endre emnefeltet, men for erfarne forumbrukere vil vi være strengere.

Det skal for øvrig vanskelig sies at en ikke skal kunne få med seg disse retningslinjene nå. Det ligger en meget tydlig melding over kategorien, som Cilleron gjengir over samt at vi har fjernet alle de andre annonseringen for og fremheve retningslinjene.

De som skulle velge og allikevel ignorere disse reglene får ta resultatet av dette.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har hittil ikke reagert noe særlig på stenging av tråder av ymse grunner, men i det siste har jeg begynt å reagere...

Ta denne tråden for eksempel:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=473445&hl=

Kan noen fortelle meg hva vitsen med å stenge den var egentlig?

Så vidt jeg har forstått er tre-ord regelen laget for å få gode emnetitler som gjør at alle skjønner hva tråden inneholder.

Jeg vet ikke med dere, men jeg har ingen problemer med å skjønne hva denne tråden inneholder, og det går an å være LITT mindre firkanta enn å stenge alle tråder med mindre enn tre ord, uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...