Deadringer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Heisann. Jeg har et lite problem med Firefox. Jeg vil at alle linker jeg trykker på skal åpnes i ny fane og ikke i nytt vindu, men har problemer med å finne ut hvor jeg kan endre på dette. noen som vet om det er mulig? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 enkelt å gjøre med https://addons.mozilla.org/extensions/morei...ication=firefox Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Du trenger ikke en utvidelse for å få til dette. Skriv i adresselinja: about:config > Deretter skriver du tab i filterlinja og finner browser.tabs.showSingleWindowModePrefs linja > Sett denne til "true"(dobbeltklikk på linja). > Start Firefox på nytt og du vil finne den nye funksjonen i tools>option>advance - tabbed browsing. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 innebærer det at også popup vinduer blir tvunget inn i tabs? dersom dette er tilfelle kan det være kontraproduktivt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 ok, takk. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 innebærer det at også popup vinduer blir tvunget inn i tabs? dersom dette er tilfelle kan det være kontraproduktivt Tror det er tilfelle ja. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Tror det er tilfelle ja. ikke noe problem med tab preferences utvidelsen i allefall, da får man opp de "nødvendige" popup'sene og resta går i tabs Endret 22. august 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) innebærer det at også popup vinduer blir tvunget inn i tabs? dersom dette er tilfelle kan det være kontraproduktivt Jeg bruker Tabbrowser Extensions, så jeg vet egentlig ikke. Kan man flytte på fanelinjen med Tabbrowser Preferences, slik at fanene ligger rett over startlinjen? Edit: Jaggu kunne den det! Tror jeg hopper over til Tabbrowser Preferences da, Tabbrowser Extensions har så mange unødvenfige funksjoner jeg ikke trenger. Blir veldig uoversiktlig. Kan man få linker man trykker på med den midtre museknappen til å åpnes i bakgrunnen med TP? Endret 22. august 2005 av miCro Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) ja og ja, det jeg likte med t.extensions før var muligheten for å lagre sessions, nå bruker jeg t.prefs + sessionsaver og er fornøyd. sist jeg brukte t.extensions var den ekstremt buggete, er visst bedre nå, men jeg trenger ikke så mange valg for å si det sånn. en utvidelse som øker i popularitet for tiden er tab mix og tab mix plus (som skal ha en form for sessionsaver i neste utgave), men jeg holder meg til t.prefs foreløpig Endret 22. august 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bruker samme kombinasjon selv. Fonker flotters! Men var en av de to ja-ene der beregnet på det siste spørsmålet mitt, altså om man kan få linker man trykker på med den midtre museknappen til å åpnes i bakgrunnen med TP? I så fall hvordan? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) hmm. vent nå litt ser ikke umiddelbart at det er mulig nei, har ikke mus her heller så jeg får ikke testet. edit: jo, det funker det. må bare se hvor denne innstillingen er edit2: her er noen av mine innstillinger i allefall. funker fint her Endret 22. august 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 beta av tab mix plus er nå ute forresten: http://tmp.gary.elixant.com/ Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hmm. vent nå litt ser ikke umiddelbart at det er mulig nei, har ikke mus her heller så jeg får ikke testet. edit: jo, det funker det. må bare se hvor denne innstillingen er edit2: her er noen av mine innstillinger i allefall. funker fint her Flott! Nå var alt slik det var med Tabbrowser Extensions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå