huf Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg har et lilla medium tower chieftec. Jeg vil kjøpe meg dør med vindu, men de selger ikke dørene i lilla. Derfor tenkte jeg å kjøpe sort dør. Vil dette se veldig rart ut? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Det blir enten tøfft/fint/rått! Eller Blir det stygt/kvalmt osv. Kommer an på hvem du spør. Personlig: veit ikke før jeg har sett det! Men du kan jo prøve å finne ut fargekoden, åsså kan du lakke døra. Eller lage vindu i den døra du har nå! Edit: Evt. maile de du kjøpte kabinettet til og spørre om de kan bestille ei lilla dør med vindu. _________________ __________ PumpAction [ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-08-08 20:12 ] Lenke til kommentar
oceana Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hallo, mod SELV! ...ellers er jo hele vitsen med modding vekk. all moroa er jo å gjøre det selv... ville du følt deg stolt av kabinettet ditt hvis du ikke hadde gjort en dritt på det selv? mekk selv, selv om det ikke blir bra første gangen så blir du mye mer tilfreds, jeg lover deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå