faaeri Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Canon har lansert tre nye kameraer i den populære Ixus-serien. Større skjerm er den viktigste forbedringen. De nye modellene er Ixus 750, Ixus 55 og Ixus i zoom. Les mer Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Unektelig veldig spennende. Skal bli morsomt å holde og prøve disse kamera. Den siste tiden synes jeg Nikons Coolpix serie har vært hakket foran Ixus, men neste generasjons kamera går jo nesten alltid forbi den forrige, så vi får vente og se På den annen side... hvis skjermen er omtrent alt som er forbedret, så er jeg ikke videre imponert over de nye modellene. Om det er alt, så synes jeg det virker mer som de har press på seg til å lansere noen nye modeller, uten at de egentlig har noe nytt å komme med. Men... skjerm og megapixler er det kunder ser mest etter, selv om det i utgangspunktet er to av de minst viktige delene av et kamera nå for tiden. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 nye powershotserien ser derimot veldig spennende ut og såvidt meg bekjent har ingen motstykke hos nikon Lenke til kommentar
sruben Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Skjermene beholder den samme oppløsningen som forgjengernes 2" skjermer hadde, altså 118.000 piksler. Synes nyhetsartiklene på Akam er litt vel sparsomme på detaljer som dette. 118.000 piksler er etter min mening nesten litt knapt selv på en 2" skjerm og blir vel litt lite for en på 2,5". Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Synd at det ikke var flere oppgraderinger på ixus750. Jeg hadde forventet økning på 1mp og litt tweaking av kvaliteten når de først oppgraderer den. Akkurat slik som ble gjort med ixus500 sammenliknet med ixus400. Nå ser det ut til at vi kan glemme ixus800. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg